Twee maanden geleden heb ik het onderstaande bericht geplaatst. Toen heb ik uiteindelijk toch nog even gewacht want men had mij verteld dat met twee maanden de prijzen toch al wel flink gedaald zouden zijn. Nu wil ik max. 1000 uitgeven en wil ik graag 17 inch en een webcam.
Weet iemand of dat mogelijk is en waar? Ik wil nu komende week een laptop aanschaffen.
Weet iemand of dat mogelijk is en waar? Ik wil nu komende week een laptop aanschaffen.
Hallo mensen,
Ik bezoek al enige tijd tweakers.net maar had mij nog nooit aangemeld, maar nu ik zelf een laptop nodig heb leek mij dit een mooi moment.
Ik ben dus opzoek naar een laptop die ik wil gebruiken voor de volgende dingen: Studie (geen grafische studie oid) Msn, Heel soms een spel maar dit is te verwaarlozen, DVD kijken ook soms, fotobewerkingssoftware(photoshop oid) misschien in de toekomst voor mijn bedrijf wat dingen zoals website beheer ed.
Ik denk dat ik gemiddeld 5 uur per dag achter de pc zit.
Ik heb mij de laatste tijd al flink georienteerd en er zijn een aantal dingen die ik absoluut noodzakelijk vind:
-Duo core processor
-Minimaal 80 hardeschrijf (liefst 100) want heb vaak veel foto's op de pc(liefst 5400snelheid)
-Werkgeheugen 1024 (Minimaal)
-15.4 inch display minimaal (liefst een slag groter want het wordt mijn vaste pc dus voor dagelijks gebruik)
Mooi meegenomen:
-Webcam ingebouwd (gebruik vaak de webcam)
-Kaartlezer (zou handig zijn)
-Bluetooth ingebouwd (scheeld weer iets in je usbpoort voor je muis en toetsenbord)
-Leuke videokaart (minimaal 128mb) opzich niet heel belangrijk!
-17 inch scherm
Ik krijg van mijn vader €800,- omdat ik een laptop nodig heb voor mijn studie en ik wil zelf maximaal €250,- bijleggen, maar liever niet natuurlijk!
Ik heb het volgende gezien:
Fujitsu Siemens Amilo PI 1505 (Mediamarkt-actie)
Intel duo-core, 1.66 GHZ, 677MHZ, 80gig. hardeschrijf, 1024 werkgeheugen, 15.4inch scherm, 128MB videokaart €899,-
HP Pavil 5237EA, 1.66 GHZ, 533MHZ, 100gig. hardeschrijf, 1024 werkgeheugen, 15.4inch scherm, 128MB videokaart, kaartlezer, infrarood, 5400 hardeschijf, alteclansing ingebouwde boxen €999,- BCC
Toshiba A110-178, 1.66 GHZ, 533MHZ, 100gig. hardeschrijf, 1024 werkgeheugen, 15.4inch scherm, 128MB videokaart, kaartlezer, €999,- BCC
Packard Bell Easy Note MX-65-100, 1.66 GHZ, 533MHZ, 100gig. hardeschrijf, 1024 werkgeheugen, 15.4inch scherm, 256MB videokaart, kaartlezer, nummeriek toetsenbord, ingebouwde webcam, geforce videokaart €999,- BCC
Ik wil geen Dell-pc want de verzekering is erg duur en hij wordt zoiezo verzekert ook voor diefstal maar dit betaald mijn vader ernaast, verder wil mijn pa liever niet via internet kopen en loopt dell erg op als je dingen verandert in het systeem.
Verder sta ik helemaal open voor andere modellen!
Zien jullie hier iets tussen en wat is goed of juist niet goed?
Ik hoop dat iemand mij even kan helpen want ik krijg in iedere winkel weer wat anders te horen!
Mvg. Elmer Koevoets