Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Goeje vraag.. Ik ben dus ook van plan een nieuwe pc te gaan halen (kut, weer geen vakantie
) en dan is het wel geinig er gelijk een mooie kast bij te halen ipv zo'n grijs monster..
www.coolermaster.com mooier heb ik ze nog niet gezien...duurder ook nog niet
.
Wordt ik nu gedwongen om zo'n gore Aopen graftombe te kopen ofzo?
Er zijn toch zeker wel winkels die een beetje strakke coole kasten verkopen?
Er zijn toch zeker wel winkels die een beetje strakke coole kasten verkopen?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Weet je wat dan koop je zo'n "gore Aopen graftombe "
en bij de hema een paar spuitbussen met wat vrolijke kleurtjes..........
en bij de hema een paar spuitbussen met wat vrolijke kleurtjes..........
Verwijderd
Binnen een paar weekjes introduceren we de Aronnax "Silvercase" in, heel origneel, silver/grijs.....
Hou www.narwal.nl in de gaten voor pics!
Hou www.narwal.nl in de gaten voor pics!
Ik heb mijn Curbs bigtower blauw geverfd, ziet er prima uit.
Alleen moet ik mijn DVD speler nog blauw verven want hij valt nu wel heel erg op (Brander,floppy, zipdrive, HD bracket en DATstreamer zijn ook blauw)
Alleen moet ik mijn DVD speler nog blauw verven want hij valt nu wel heel erg op (Brander,floppy, zipdrive, HD bracket en DATstreamer zijn ook blauw)
Niet?
[Specs]
Ik ben nog steeds heel blij met mijn Vobis ATX kastjes die ik op de hcc dagen voor een prikkie heb gekocht! Superrelaxte afneembare zijkanten, je kunt overal goed bij en haalt alles er makkelijk uit
alleen de kleurtjes he... Gelukkig hebben ze daar spuitbussen voor uitgevonden
Ik ga liever niet een beetje mijn nieuwe Plextor 8X overspuiten... dan is gelijk de garantie weg
Sorry hoor, maar als je dit nu zo'n mooie kast vindt????
www.colorcase.com zulke kasten wil ik hebben! Coole kleuren en rotzooi! Doorzichtig is ook wel kewl!
Alleen ik moet wel een big tower hebben...
Pffffffffff........ Het leven is niet makkelijk
Kijk, dit vindt ik al een mooie kast worden
wel bij colourcase. Maar desnoods moet ik hem maar daar zien te bestellen ofzo..Die kast heet Knight, vandaar
voor dat probleem met frontjes van plextor cd-roms overspuiten enzo...is dit niet een goed idee?:
je neemt van dat doorzichtige plakplastic wat ze ook wel eens op boeken plakken weet je wel (kan je wel halen bij de boeken/kantoor winkel) en dat plak je er op. Dan spuit je hem daarna over en je hebt een mooi gekleurde drive. Als je hem dan een keer wil verkopen, of de garantie nodig hebt, dan trek je gewoon die stickers eraf en heb je weer een saaie drive..is dat geen goeie oplossing? (bij een plextor moet het kunnen...die zijn heel strak gemaakt)
je neemt van dat doorzichtige plakplastic wat ze ook wel eens op boeken plakken weet je wel (kan je wel halen bij de boeken/kantoor winkel) en dat plak je er op. Dan spuit je hem daarna over en je hebt een mooi gekleurde drive. Als je hem dan een keer wil verkopen, of de garantie nodig hebt, dan trek je gewoon die stickers eraf en heb je weer een saaie drive..is dat geen goeie oplossing? (bij een plextor moet het kunnen...die zijn heel strak gemaakt)
Wie weet de site van InWin?
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
ik vind dit wel wat als opvolger van mijn huidige "standaard" witte bak:
te vinden op www.highgreen.nl
te vinden op www.highgreen.nl
Maar toch blijft de HQ08 van AOpen een mooie kast !
Verwijderd
highgreen volgens mij gebruikt vobis ook dat merk kasten
lekker belangrijk hoe een kast eruit ziet als ie maar ruim en goed af gewerkt is. addtronics en supermicro is nummer 1 voor mij
lekker belangrijk hoe een kast eruit ziet als ie maar ruim en goed af gewerkt is. addtronics en supermicro is nummer 1 voor mij
Geef mij mijn HX08 maar, toppie kast. Die blijft tenminste mooi als je er cd-romspelers inzet. Want een zwarte kast met een IBM kleur cd-romspeler vind ik ech wel lelijk.
hey die m-2000 is wel cool alleen beetje klein. op http://www.highgreen.nl
Pagina: 1