Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game port naar usb

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb nog nen oude gamepad liggen met een game port aansluiting, nu zou ik dien op mijne laptop willen gebruiken die da dus niet heeft dus zou ik daar graag nen usb van maken.

Nu ik weet dat daar adapters voor bestaan maar da kost weer geld en dan is de fun er ook een beetje af. Dus weet er iemand hoe ik van dien game port connectir nen usb kan maken?
Ik weet dat da gaat met nen cotroller van nen xbox ofzo dus ik dacht dat dat hier ook wel mee moets gaan.

Alvast bedankt

Wouter

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 14:06

Vincenz0

Coder

1. Ga naar school en let op bij Nederlands.
2. Hier is een controller chip voor nodig, die zit in die usb to game port adapters, je kan dus niet zelf wat in elkaar solderen.
3. Die dingen kosten 20 euro, valt wel mee toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Vincenz0 op 25-10-2006 13:52 . Reden: prijsje toegevoegt ]

Coding 4 Fun!

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Ga naar Code Mercenaries,zoek een distributeur en bestel een joywarrior en maak zelf de omzetbox.
Goedkoper en sneller is het om een kant en klare omzetter te kopen.

There could be only one, too bad it wasn't me

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
vertaling : (by roelke's gratis vertaal service)

Hallo,

Ik heb nog een oude gamepad liggen met een gameport aansluiting, nu zou ik die op mijne laptop willen gebruiken. die helaas geen gameport heeft . Dus zou ik hem graag usb willen maken.

Nu ik weet dat daar adapters voor bestaan maar deze kost weer geld en dan is de fun er ook een beetje af. Dus weet er iemand hoe ik van die gameport connector usb kan maken?
Ik weet dat het gaat met XboX controllers. dus ik dacht dat dat hier ook wel mee moet gaan.

Alvast bedankt

Wouter

I've GoT a solution

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zo'n converter voor mijn PS(2) joysticks gekocht een klein jaartje terug voor € 6,95. Goed zoeken mischien? :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
offtopic:
Dat is volgens mij gewoon Vlaams, maar dan letterlijk geschreven. ;)

En het lijkt mij inderdaad verstandiger om er gewoon een te kopen.
Even zoeken naar een leuk adresje dan hoeft het ook niet zo veel te kosten. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

koop voor 5 euro een goedkope geluidskaart en sluit m daar op aan, ben je er ook :)

edit: whoops, over het woordje laptop heen gelezen, thx @ hieronder :)

[ Voor 31% gewijzigd door kamstra op 25-10-2006 15:10 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:18

Harrie

NederVlaming

kamstra schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:04:
koop voor 5 euro een goedkope geluidskaart en sluit m daar op aan, ben je er ook :)
Alleen is het wel voor een laptop... Die geluidskaartjes zijn meestal niet goedkoop en hebben doorgaans ook geen gameport er opzitten.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 19:04
bij de gemiddelde pc zaak koop je voor minder dan 10 euro een aardige gamepad op usb

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

SinergyX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:02:
Ik heb zo'n converter voor mijn PS(2) joysticks gekocht een klein jaartje terug voor € 6,95. Goed zoeken mischien? :)
Maar dat is vet, kan ik mijn oude PS controller op de pc gebruiken. (PoP T2T)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is, dat zelf iets in elkaar knutselen niet weggelegd is voor TS. Met het kopen van een USB-gameport adapter zie ik niet direct problemen, dus hier heeft dit topic geen bestaansreden meer.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.