Toon posts:

[Access2003] macro voor export to xml

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een school opdracht access.
Er wordt gevraagd om via een macro een bepaalde query te exporteren als XML file.
via bestand -> export is dit zeker mogelijk, alleen ik krijg het met een macro niet voor elkaar.
Wel kan ik exporteren naar andre formaten doals dbase5 maar xml staat niet in dat rijtje.
Wat doe ik fout?
Google geeft me ook geen informatie over mijn probleem.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je ook gekeken naar de diverse oplossingen als je gaat [google=Access VBA export to XML] :?

Eerste hit is nl. meteen een oplossing. Misschien niet helemaal wat je nodig hebt, maar als je toch voor een schoolopdracht bezig bent, is het vast niet erg om zelf wat aanpassingen uit te voeren ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Zeker voor een schoolopdracht is dit te karig. Metbovenstaande tips moet je eruit kunnen komen, en als het niet lukt, open dan gerust een nieuw topic, maar geef dan wél meer informatie over je pogingen tot nu toe. Welke code gebruik je voor je export, over welk rijtje heb je het waar xml niet instaat etc?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.