[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
De laatste vijf eigen artikelen van Tweakers.net staan onder het kopje 'Reviews, features & aankondigingen' recht onder de headlines, en daar blijven ze een stuk langer staan dan de nieuwsberichten. Da's ook de reden dat ze eronder staan, zodat de sneller veranderende nieuwsberichten vaker onder de aandacht komen. Als ze net nieuw zijn krijgen ze wel even aandacht bovenaan, maar meestal worden ze binnen een dag naar onderen verplaatst. Verder hebben zowel .plans als features een eigen rubriek in de tracker aan de linkerkant.
Maarreh, even eerlijk he: als het scannen van de tien, vijftien woorden in de titels van de twee topberichtjes - de zg. FP-aankondigingen - óf van de bovenste 'Reviews, features & aankondigingen'-titel al teveel moeite is, vind je het waarschijnlijk het comfortabelst als we je de berichten gewoon thuis komen voorlezen en dat verdommen we, om redenen die duidelijk zouden moeten zijn
Opname in bijvoorbeeld de Frontpage Nieuws-tracker (hiernaast en in de RSS-feeds) zou ik al beter begrijpen, daar mis ik ze ei'k ook in. Op de FP zelf lijkt het me echter volstrekt overbodige informatie.
Maarreh, even eerlijk he: als het scannen van de tien, vijftien woorden in de titels van de twee topberichtjes - de zg. FP-aankondigingen - óf van de bovenste 'Reviews, features & aankondigingen'-titel al teveel moeite is, vind je het waarschijnlijk het comfortabelst als we je de berichten gewoon thuis komen voorlezen en dat verdommen we, om redenen die duidelijk zouden moeten zijn
Opname in bijvoorbeeld de Frontpage Nieuws-tracker (hiernaast en in de RSS-feeds) zou ik al beter begrijpen, daar mis ik ze ei'k ook in. Op de FP zelf lijkt het me echter volstrekt overbodige informatie.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.