P4C800-E Deluxe gerepareerd, nu dood?

Pagina: 1
Acties:

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 21:08

_Eend_

🌻🇺🇦

Topicstarter
Ik heb laatst m'n Asus P4C800-E Deluxe ge-RMA'ed en hij is weer gerepareert teruggekomen (geen nieuwe). Maar volgens mij is het niet helemaal goed gegaan.. Links onder de aansluiting van de CPU fan zit een chipje dat aardig is verkracht met een soldeerbout (zie foto)

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/2018/pa250002pw9.jpg

Zo op het eerste gezicht lijkt het imho niet echt fijn voor je moederbord, maar is dit normaal of niet?

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door _Eend_ op 25-10-2006 12:24 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm, ziet eruit als niet netjes gesoldeerd. Op zich geen probleem als er verder niks kapot is. Zolang de soldeer constructie goed is werkt het zaakje gewoon.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je dit bordje nog getest? Mobos kunnen heel veel hebben overigens, een drupje soldeer hoeft niet gelijk het mobo te slopen. Daarbij ziet het er niet eens zo heel veel op zoals het eruit ziet, dus ik zou me er niet direct druk om gaan maken.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gewoon proberen, dan weet je toch meteen of hij dood is of niet?

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 21:08

_Eend_

🌻🇺🇦

Topicstarter
Kurios schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:53:
gewoon proberen, dan weet je toch meteen of hij dood is of niet?
Ik was meer bang dat dat mobo m'n cpu of iets anders om zeep zou helpen.. Zou niet fijn zijn, omdat ik nou niet bepaald veel geld heb op 't moment. Zal het morgen maar even gaan proberen..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

_Eend_ schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:09:
[...]

Ik was meer bang dat dat mobo m'n cpu of iets anders om zeep zou helpen.. Zou niet fijn zijn, omdat ik nou niet bepaald veel geld heb op 't moment. Zal het morgen maar even gaan proberen..
Als het alleen dat kleine drupje soldeer is dan denk ik niet dat het gelijk al je hardware zal slopen.
Als je bang bent dat het ding zal doorfikken dan kun je ook altijd even zonder cpu testen :)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Terw_Dan schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:11:
[...]

Als het alleen dat kleine drupje soldeer is dan denk ik niet dat het gelijk al je hardware zal slopen.
Als je bang bent dat het ding zal doorfikken dan kun je ook altijd even zonder cpu testen :)
en dan is een bord ook nog voorzien van coating, kans nog kleiner :?

404 Signature not found

Pagina: 1