Nu moet je eens eerlijk zijn. Heb je je zelf al de moeite genomen om wat te 'Googlen'?
http://www.google.be/sear...+stopped+working.&spell=1
Massa's oplossingen, kijk eens naar Nero
http://www.google.be/sear...+stopped+working.&spell=1
Massa's oplossingen, kijk eens naar Nero
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Bij mij werd dezelfde foutmelding door WMP 11 veroorzaakt omdat ik een oudere versie van ffdshow geinstalleerd had.
nieuwere versie erop en hey presto
Controleer dus of je niet ergens meuk hebt geinstalleerd die niet helemaal compatible is?
nieuwere versie erop en hey presto
Controleer dus of je niet ergens meuk hebt geinstalleerd die niet helemaal compatible is?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
sinds paar dagen werkt mijn dekstop niet meer. windows laadt wel door maar als ik bureaublad komt krijg ik een fout melding dat de windows verkenner niet meer werkt en com surrogate werkt niet meer. enige wat ik kan doen is naar taakbeheer gaan en opnieuw opstarten. Ik kan nergens meer bijkomen.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
In veilige modus opstarten. Ik krijg percies hetzelfde als normaal opstarten.
Systeem herstel werkt ook niet.
Opstarten naar de laatste goed werkend systeem ook niet.
Het lijkt erop dat ik alleen nog mijn C schijf kan formatteren, maar dat wil ik dus (nog) niet.
Heeft iemand tips of oplossing voor mij?
Het lijkt erop dat ik alleen nog mijn C schijf kan formatteren, maar dat wil ik dus (nog) niet.
Misschien even een nieuw topic starten in plaats van een topic van zowat 3 jaar oud oprakelen? Dit is btw een topic over de Release Candidate van Windows Vista..dussuh..ik sluit dit topic, maak maar een nieuwe aan...Sakuragi schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 01:11:
sinds paar dagen werkt mijn dekstop niet meer. windows laadt wel door maar als ik bureaublad komt krijg ik een fout melding dat de windows verkenner niet meer werkt en com surrogate werkt niet meer. enige wat ik kan doen is naar taakbeheer gaan en opnieuw opstarten. Ik kan nergens meer bijkomen.
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 13-08-2009 01:25 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()