Willen degenen die geïnteresseerd zijn om te helpen, even deze post van mij lezen?
The__Virus in "GoT gezamenlijke doe-het-zelf zoekmachin..."
BVD
Na het lezen van dit bericht: nieuws: Google lanceert doe-het-zelf-zoekmachine
leek het mij een leuk idee om als Tweakers een eigen zoekmachine te bouwen. We kunnen dan zelf allemaal computersites invoeren, zodat we één grote verzameling hebben waarin gezocht kan worden.
Het doel is om een zo compleet mogelijke computergerelateerde zoekmachine te hebben, wat enorm kan schelen bij het zoeken van reviews, probleemoplossingen, tutorials etc. etc. Dit zijn dingen waar je soms buiten T.net om moet gaan, omdat die hier simpelweg niet zijn.
We zullen er dan wel samen aan moeten werken, in mijn eentje kan ik zoiets nooit voor elkaar krijgen natuurlijk.
Misschien dat we er wel twee maken, één voor software, de ander voor hardware.
Eerst maar eens een animocheck.
Poll: Gezamenlijke doe-het-zelf zoekmachine voor tweakers?
• Ja! Ik ben bereid mee te helpen
• Ja! Alleen geen zin/tijd om mee te helpen
• Nee! We hebben tweakers.net toch al?

Voor de geïnteresseerden (met name degenen die een handje willen helpen):
Poll: Wat voor zoekmachine?
• Eén voor reviews, problemen, tutorails etc.
(dus één grote zoekmachine voor alles)
• Voor elk punt een zoekmachine
(Voor reviews, problemen en tutorials een aparte zoekmachine, die we op één plek samenbrengen.)
• Eerst voor reviews, kan later uitbreiden
(Eerst alleen een reviewzoekmachine, waar we later nog problemen en tutorials aan toevoegen.)
• Eerst reviews, later andere zoekmachines
(Eerst alleen een reviewzoekmachine, dan kunnen we later altijd nog andere zoekmachines maken voor de overige punten.)
The__Virus in "GoT gezamenlijke doe-het-zelf zoekmachin..."
BVD
Na het lezen van dit bericht: nieuws: Google lanceert doe-het-zelf-zoekmachine
leek het mij een leuk idee om als Tweakers een eigen zoekmachine te bouwen. We kunnen dan zelf allemaal computersites invoeren, zodat we één grote verzameling hebben waarin gezocht kan worden.
Het doel is om een zo compleet mogelijke computergerelateerde zoekmachine te hebben, wat enorm kan schelen bij het zoeken van reviews, probleemoplossingen, tutorials etc. etc. Dit zijn dingen waar je soms buiten T.net om moet gaan, omdat die hier simpelweg niet zijn.
We zullen er dan wel samen aan moeten werken, in mijn eentje kan ik zoiets nooit voor elkaar krijgen natuurlijk.
Misschien dat we er wel twee maken, één voor software, de ander voor hardware.
Eerst maar eens een animocheck.
Poll: Gezamenlijke doe-het-zelf zoekmachine voor tweakers?
• Ja! Ik ben bereid mee te helpen
• Ja! Alleen geen zin/tijd om mee te helpen
• Nee! We hebben tweakers.net toch al?
Voor de geïnteresseerden (met name degenen die een handje willen helpen):
Poll: Wat voor zoekmachine?
• Eén voor reviews, problemen, tutorails etc.
(dus één grote zoekmachine voor alles)
• Voor elk punt een zoekmachine
(Voor reviews, problemen en tutorials een aparte zoekmachine, die we op één plek samenbrengen.)
• Eerst voor reviews, kan later uitbreiden
(Eerst alleen een reviewzoekmachine, waar we later nog problemen en tutorials aan toevoegen.)
• Eerst reviews, later andere zoekmachines
(Eerst alleen een reviewzoekmachine, dan kunnen we later altijd nog andere zoekmachines maken voor de overige punten.)
[ Voor 63% gewijzigd door The__Virus op 25-10-2006 22:30 ]