Asus A8N-E ineens nergens meer verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hallo ik heb vorige week donderdag een Asus A8N-E, nForce 4 Ultra mobo besteld bij cool-prices. ik kreeg direct een reactie dat het mobo en nog een ander onderdeel niet meer op voorraad waren en besteld waren bij de leverancier. tot vandaag heb ik nog niet van cool prices gehoord wanneer ze het mobo binnen krijgen (heb ze er maandagavond over gemaild maar nog geen reactie).

Vreemd genoeg staat het mobo ineens helemaal niet meer in het assortiment van cool-prices...dus uit nieuwsgierigheid ging ik wat andere webwinkels via de pricewatch bekijken wat daar de voorraad zou zijn maar een groot gedeelte heeft het mobo ineens niet meer in zijn assortiment (vorige week nog wel) en ik heb iig nog geen winkel gezien waar ze hem wel op voorraad hebben.

wat is er aan de hand? is dit mobo ineens helemaal geannuleerd en/of nergens meer verkrijgbaar?

ik zou eerst een A*N-SLI bestellen, maar aangezien ik geen sli gebruik in die pc (en in de toekosmt ook niet) leek me dat overbodig en de Nforce4 ultra heeft ook eits betere specs.

vraag me toch echt af wat er aan de hand is. :?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De Asus A8N-E is een moederbord voor AMD socket 939 processoren en DDR geheugen. AMD is in snel tempo aan het overstappen naar socket AM processoren voor DDR2 geheugen. Socket 939 processoren zullen binnenkort niet meer leverbaar zijn. Je kunt dus beter een socket AM moederbord aanschaffen, zie http://www.asus.nl/products2.aspx?l1=3&l2=101

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:24
Grote kans dat dat ding EOL is, ik zou dan ook maar op zoek gaan naar een moederbord wat nog wel leverbaar is(bv de A8N SLI SE die daar wel op stock is als het goed is)

Het is overigens kul dat NF4 Ultra betere specs heeft, NF4 SLI is niet meer dan een Ultra met SLI ondersteuning. De rest is hetzelfde

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Inderdaad, socket 939 is eigenlijk alweer over datum omdat de 940 zo snel verscheen. Het komt waarschijnlijk daardoor ;)

Wauw, een sig!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ik wil geen AM2 mobo en proc, ten eerste omdat ik al een S939 processor heb, en ten tweede omdat een AM2 met DDR2 helemaal niet sneller is, sterker nog als je er DDR2 533mhz of 667mhz op plaatst is de AM2 serieus trager! een AM2 met 800mhz is ongeveer evensnel als een S939 met dezelfde kloksnelheid en 400mhz DDR.... het verschil is alleen dat 800MHZ ddr2 minimaal 50-75 euro meer kost en een AM2 proc ook nog eens 25 euro duurder is dan zijn S939 broertje.

AL met al zou een AM2 systeem 125 euro duurder zijn zonder teogeveogde waarde vandaar mijn keuze voor de S939.

ik denk dat ik dan maar een A8N-sli ga bestellen volgens mij zijn daar nog zat van op voorraad.

maar hebben jullie ervaring met cool-prices? hoort dat order status gedoe via de site niet gewoon te werken?

• Outerspace

Outerspace

Check de shopsurvey eens ;) klik

Wauw, een sig!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ohja daar had ik ook al een reactie geplaatst. (een na laatste)

en dus nog iemand die geen orders via de site kan bekijken... echt slecht van cool-prices... via een webwinkel wil ik juist goede info via de site... En toen ik ze vorige week vrijdag mailde had ik zaterdagochtend al antwoord... nu duurt het al 2 dagen! slecht dus.

• Outerspace

Outerspace

Sja, dat kan je hier melden maar daar gaat niets mee gebeuren omdat dat hier niet hoort ;)

Wauw, een sig!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:26:
Sja, dat kan je hier melden maar daar gaat niets mee gebeuren omdat dat hier niet hoort ;)
vandaar da tik het verhaal dus ook even in de shop-survwy had gepost ;)

nouhja als ik morgen nog geen reply heb ga ik ze wel bellen, als het de bestelling versneld moet ik maar een A8N-SLI nemen...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Update:

had vanmorgen een mailtje van cool-prices binnen, het mobo is idd niet meer leverbaar. Ik heb nu een Asus A8N Premium besteld. kost 18 euro meer, maja ben ik ook van die chipset koeler af.... tmoest toch een stille pc worden :+

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
spul bij cool-prices is gister verstuurd, heb zo'n track and trace nummer gekregen.

Jammergenoeg door dat gedoe met het mobo is het allemaal erg vertraagd... ik weet niet of het pakket vandaag nog wel aankomt zal wel maandag worden :/

• Dweeper
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-10-2022
Je hebt idd pech .Geen pakketjes op zaterdag :(

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:44

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dweeper schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:10:
Je hebt idd pech .Geen pakketjes op zaterdag :(
Wel als je geen rembours hebt genomen hoor... als je vooruit betaald met bijvoorbeeld iDeal dan bezorgen ze ook op zaterdag :)...
Maaruh.. als die pas op zaterdag is verzonden dan krijg je hem uiteraard niet binnen voor dinsdag... (want maandag is er geen eerste uitreiking van pakketjes...)

[ Voor 21% gewijzigd door BiG-GuY op 28-10-2006 12:15 ]

Home Assistant Configuratie V&A

Pagina: 1