Klikken op Google-ad op FP opent geen nieuw venster?

Pagina: 1
Acties:

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Topicstarter
De titel zegt het eigenlijk al:
Bij het klikken op een v/d google ads die tussen de Nieuwsberichten en Headlines weergegeven worden, wordt deze pagina niet in een nieuw venster geopend, maar vervangt de FP ?

Dit lijkt me niet de bedoeling, toch ?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kan er eventueel toch zelf voor kiezen om een en ander in een nieuw venster/tab te openen? Ik vind het zo raar niet eigenlijk, maar of het vanuit een commercieel perspectief gewenst is, is inderdaad een goede vraag.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Google wil graag dat gebruikers die keuze altijd zelf houden. Voor het forum hebben we afgesproken dat als je ingesteld hebt dat externe links in een nieuw venster extern openen dat dat dan dus ook met de google-ads gebeurt.

Voor de frontpage hebben we zo'n instelling niet.

We zijn er zelf inderdaad ook niet helemaal blij mee, maar wat dat betreft is Google niet te vermurwen.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Topicstarter
Ok :)

@Harm: Ik snap idd dat ik zelf kan kiezen of 't nieuw venster wordt of niet, maar intuitief zou ik verwachten dat een off-site link vanaf de frontpage in een nieuw venster/tab geopend zou worden, dat gebeurt met de meeste (alle?) andere off-site links op de FP toch ook...

@ACM: Misschien een idee om die instelling ook aan de frontpage toe te voegen ;)