Toon posts:

Samsung 19" IFT -> reacties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik denk er over om een SAMsung 19" IFT (dynaflat) monitor te kopen. Ik heb op dit moment een noname 15" scherm en wil toch wel eens wat anders.

ik las op een amerikaanse site (ZDNet) dat de prijs-prestatie verhouding slecht was, dat je dus te veel betaalde voor dit scherm.

ik wil hem dan (eventueel) kopen bij Norrod voor fl. 1299,- is dit een beetje een goede prijs?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17
ik heb ook een samsung bij norrod gekocht. de 950P. die heeft precies dezelfde spec's als de 900IFT alleen een andere beeldbuis. wat ze mij daar vertelden is dat als het je om prijs/kaliteit gaat je beter de 950P kunt kopen. het scheelt namelijk 350,- en de resoluties/refreshes zijn precies hetzelfde.

de 950p is trouwens bijna plat.. niet helemaal. zeker niet storend bol.

de 900IFT is dus wel helemaal plat.

ik ben er trouwens heeeel erg blij mee..

misschien moet je voor een helemaal-platte beeldbuis ook eens bij LG kijken

Verwijderd

Topicstarter
ik las in de c't van december 2000 een test over de bijde samsung's (NF en IFT) en ze hadden beiden voor en nadelen.

klopt het dat je analoge knoppen hebt op de samsung. en hoe diep is de samsung?
ik heb namelijk niet zo'n spetterend diep bureau :'(

Verwijderd

Ik heb de IFT en ben er heel erg tevreden over, ik vind 'm niet heel erg diep, maar ik heb hier de maten niet.

Tot nu toe echt heel erg tevreden met dit scherm.

• risjard
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-08 20:02
Ik heb ook een 900IFT. Ik ben er erg tevreden mee NU. Want dit is mijn 3e exemplaar. Ik heb dus 2 moeten terugbrengen. De eerste had een donkere vlek erin. En de tweede had erg veel last van moire, wat niet goed in stellen was. Maar deze is perfect!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
900IFT bevalt me prima is haarscherp, geen dampwires en 47 cm diep

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Topicstarter
zal er nu veel verschil zitten tussen de 900IFT met dynaflat scherm en de 950pT en wat voor een beeldbuis is een 'FST'-scherm?

is dat Dynamic Focus System oid?

en is verschil in dotpitch van 0.24/0.22(IFT) en 0.26/0.22(pT) te zien.

oftwel wat is een betere koop.
ik vindt 1299 voor een beeldscherm wel veel als je voor 235 gulden een ietsiepietsie minder goede kan kopen...

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er nu al bijna uit.

ik ga bij Norrod de 950p kopen.
voor fl. 955

misschien komt er nog iemand voorbij met ervaringen???

Verwijderd

Nou ik heb die Samasung 950 p gezien en ik vond hem vrij bol. Niet beter dan mijn 5 jaar oude 17 inch monitor. Ik zou er nog iets bij leggen....

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17
die heb ik dus ook..... en ben ik dus errug blij mee.

en over aardig bol... ik zou hem niet plat noemen... maar BOL issie zeker niet...
Pagina: 1