[re-nickchange]SGIaddict --> Troll the Flamebaiter

Pagina: 1
Acties:

• SGIaddict
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06-2023
Hallo, sinds 2001 heb ik het account 'Troll the Flamebaiter' (ja zo'n lekker lange pre 2004 nick), maar na de merge is die veranderd in SGIaddict, mijn GoT account. Dit laatste account heb ik bijna niet gebruikt, en ik was erg gehecht aan m'n ouwe.

Ik wil graag een verzoek doen om mijn nick weer terug te veranderen naar m'n ouwe,

mvg,

Troll the Flamebaiter

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat gaat niet lukken, omdat je gebruikersnaam te lang is. Een naam mag maximaal 15 tekens lang zijn en daar gaat de jouwe ver overheen.

• SGIaddict
Zijn alle nicknames nu =< 15 letters door de mergeoperatie? Het was trouwens ook mogelijk om een lange nickname te hebben, nadat die beperking werd ingevoerd....

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik zou het je niet kunnen vertellen, maar we willen simpelweg geen nicks meer die langer zijn dan 15 tekens, dus die worden niet meer uitgedeeld. Sorry :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Nee, mensen die al een nick hadden groter dan 15 hebben die nog steeds

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• SGIaddict
Rataplan schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:13:
maar we willen simpelweg geen nicks meer die langer zijn dan 15 tekens, dus die worden niet meer uitgedeeld. Sorry :)
Wat was dan het criterium om de nick van GoT te gebruiken ipv die van T.net? Ik ben goed ziek van die #@$!#@ mergeoperatie!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Registratiedata, onder andere. En het feit dat je ruimschoots de tijd gekregen hebt om je voorkeur aan te geven, zal vast ook wel meespelen. Dat is duidelijk aangegeven op de frontpage èn op het forum overigens :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

SGIaddict schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:40:
[...]

Wat was dan het criterium om de nick van GoT te gebruiken ipv die van T.net?
De mergetool. Als je daar (blijkbaar) je T.net-nick als voorkeur had ingegeven was je tussen de mazen van het net door gemazzeld.
Ik ben goed ziek van die #@$!#@ mergeoperatie!
Het leven is hard :{

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
SGIaddict schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:57:
Zijn alle nicknames nu =< 15 letters door de mergeoperatie? Het was trouwens ook mogelijk om een lange nickname te hebben, nadat die beperking werd ingevoerd....
Neej, de regel dat gebruikersnamen niet langer mogen zijn dan 15 tekens gold voor de merge ook al.
Pagina: 1