NB: Dit betreft de Retail versie van Dark Messiah of Might and Magic. Dit probleem heb ik nog niet gezien in relatie met DM op andere forums, maar dat kan wel aan de releasetijd liggen (spel is net uit). Misschien komt er een stroom op gang en komt er een patch, misschien is dit een uitzondering.
Na een random tijd spelen (5-10 mins) De error:
Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()
en game crash
Complete dxdiag met alle systeem informatie moet ik nog aanvragen (ik ben het kanaal tussen persoon met probleem en jullie). Wat in ieder geval zeker is, is dat aan alle systeemeisen word voldaan en windows xp home SP 2, directx 9.0c en de nieuwste ati catalyst driver zijn geinstalleerd. Ik heb de foutmelding op forums bij andere games gezien die de source engine gebruiken (half life 2). Het lijkt directx 9(c?)/source engine related. Ik heb echter geen oplossingen kunnen vinden die aansloegen.
Heeft iemand hier een mogelijk fix of ideeen voor?
Na een random tijd spelen (5-10 mins) De error:
Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()
en game crash
Complete dxdiag met alle systeem informatie moet ik nog aanvragen (ik ben het kanaal tussen persoon met probleem en jullie). Wat in ieder geval zeker is, is dat aan alle systeemeisen word voldaan en windows xp home SP 2, directx 9.0c en de nieuwste ati catalyst driver zijn geinstalleerd. Ik heb de foutmelding op forums bij andere games gezien die de source engine gebruiken (half life 2). Het lijkt directx 9(c?)/source engine related. Ik heb echter geen oplossingen kunnen vinden die aansloegen.
Heeft iemand hier een mogelijk fix of ideeen voor?