ik weet uit ervaring dat mijn mobo, de K8NSPRO van gigabyte de 64mobile en Turion (singlecore) zoiezo ondersteund, op correcte voltages. overigens het beste mobo wat ik heb gehad; en ik heb elk merk wel gehad (dfi lanparty series, deluxe versies van asus enzovoorts). wel moet je even een passief koelblokje op je northbridge monteren omdat de standaardkoeler best wat geluid maakt. zowat elke voldoet. *ik gebruik er nu een van een oude, passieve geforce4 mx440 videokaart*
verder moet je cpu cooler bracket eraf, omdat deze procs geen shim hebben, en dus normale koelers niet passen. de koeler die ik kan aanbevelen is de sonic tower van thermaltake; ik draai er een 64mobile @35 watt zonder enige casefan whatsoever onder de 30 graden mee. gebruik de socketA "brug" en schroeven om hem vast te zetten

de enige fans in mijn toch zeer uitgebreide systeem is die van mijn voeding op 5volt en de gameprestaties zijn werkelijk fenomenaal voor zo'n stil systeem.
----
dit klinkt als enorme reclame, maar het werkt gewoon
[
Voor 93% gewijzigd door
powerflux op 25-10-2006 00:10
]
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.