Telfort Abo verlenging gsmweb

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101243

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Telfort 100 + 50 bonusminuten afgesloten op 4 oktober 2005 bij gsmweb. Ik kreeg op 18 oktober een mailtje van hun dat ik mijn telefoon abo kon verlengen ( ik was dus al te laat om op te zeggen zodat mijn abo zou stoppen op 4 oktober 2006 :'( ).

Ik kon kiezen of korting op het abonnement, ipv 4,95, 3,95 in de maand. Of verlenging met een gratis phone. Ik wil wel graag een nieuwe phone, het liefst de Qtek S200. Dus ik gekeken hoeveel ik dan nog bij moet betalen, en dat was nog meer dan dat ik een nieuw telfort abo zou afsluiten 8)7

Ondertussen moet ik voor de maand oktober dus gewoon het normale tarief dokken, 15 euro :/ . Nou ben ik op telecomvergelijker gaan kijken voor een voordeligere actie met de S200. En ik vond een voordelige actie bij de website anewmobile.com, weer hetzelfde abonnement Telfort 100 + 50 bonus, 15 euro in de maand, maar ipv 1 jarig contract was dit een 2 jarig contract.
Vooral de aanschafprijs van de telefoon lag hier een stuk lager dan bij gsmweb.

Kan ik nou verlengen via anewmobile naar een nieuw abonnement ( enige verschil is dat 2 jarig contract, zelfde minuten 100 + 50 ) ? Dus kan ik de functie verlengen gebruiken op de site anewmobile.com?
Ik probeer hiermee eigenlijk die 3 maanden opzeg termijn te omzeilen want zo blijf ik binnen Telfort ik switch alleen tussen gsmweb en anewmobile. En zou dit nog lukken zodat ik in de maand November al in mijn nieuwe abo zit denken jullie???

Alvast bedankt,

het is misschien nogal een moeilijke constructie, maar ik probeer gewoon zo voordeel mogelijk te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik probeer hiermee eigenlijk die 3 maanden opzeg termijn te omzeilen want zo blijf ik binnen Telfort ik switch alleen tussen gsmweb en anewmobile. En zou dit nog lukken zodat ik in de maand November al in mijn nieuwe abo zit denken jullie???
Je hebt gewoon een contract met Telfort en met niemand anders. Die drie maanden opzegtermijn is niet te omzeilen. Alles wat je nu afsluit kan pas 3 maanden later ingaan, alles wat je nu opzegt is pas 3 maanden later opgezegd.

Ik heb er al een sport van gemaakt om mijn abonnement direct op te zeggen nadat ik het heb afgesloten. :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Kan ik nou verlengen via anewmobile naar een nieuw abonnement ( enige verschil is dat 2 jarig contract, zelfde minuten 100 + 50 ) ? Dus kan ik de functie verlengen gebruiken op de site anewmobile.com?
Ja, je kan overal in Nederland en bij iedereen verlengen. Echter heb je ook op die site gekeken hoeveel de telefoon kost bij verlengen? Want jij moet rekening houden met die prijs want ze adverteren alleen maar met prijzen bij een nieuwe contract. Daar zit de winst voor ze. Dus kijk nog even goed hoeveel je nou daadwerkelijk moet betalen en geef anders even een linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-07 22:35
Bij verlenging krijg je meteen een nieuwe mobiel. Verlenging kan doorgaans drie maanden voordat het contract afloopt. Wanneer je wilt overstappen naar een andere aanbieder is het ook verstandig om drie maanden voordat je oude contract afloopt je nieuwe contract al aan te vragen.

Doorgaans zorgt je nieuwe aanbieder er dan voor dat het lopende contract opgezegd wordt (uiteraard met inachtneming van de opzegtermijn) en dat het nieuwe contract op de juiste datum in gaat. Je betaald dus geen dubbele abonementskosten. Je nieuwe toestel krijg je meestal pas op het moment dat het nieuwe contract in gaat. Soms kun je tegen betaling van een vergoeding je toestel eerder krijgen. Dit is althans de manier van werken bij www.2call.nl.

Bij een aanbieder als T-Mobile zijn de kortingen op toestellen bij verlenging tegenwoordig groter dan bij nieuwe abonementen. Vroeger was dat andersom waardoor het loonde om ieder jaar van aanbieder te veranderen, vreemde situatie natuurlijk. Hoe het bij andere aanbieders zit weet ik niet.

[ Voor 16% gewijzigd door argro op 25-10-2006 10:46 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101243

Topicstarter
Ik heb nog contact gehad met Telfort, zij zeiden dat ik zoiezo niet onder de opzegtermijn kan. Dus ook al verleng ik dan nog gaat het nieuwe abonnement in na de opzegtermij.

Ik ben nu wel van plan om bij KPN of Vodafone te gaan, toch betere ontvangst etc. En dan maar meteen gelijk vragen wanneer ik precies mijn abonnement kan opzeggen!

Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KPN = Telfort tegenwoordig qua (roaming) netwerk, dus daarvoor hoef je het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:20
Raven- schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:35:
KPN = Telfort tegenwoordig qua (roaming) netwerk, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
Wat je zegt is niet helemaal waar. Dit geldt alleen in de gebieden waar Telfort weet dat zij slecht tot geen dekking hebben. In het geval dat de Telfort dekking wel gewoon normaal is (maar bijvoorbeeld door gebouwen etc slecht is) krijg je volgens mij niet de KPN dekking tot je beschikking.
Pagina: 1