Toon posts:

DVD-speler laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de Compal Hel80-02 met een Matshita dvd speler/brander.
Nu doet deze het zomaar opeens niet meer. In deze computer staat hij ook niet meer.

In apparaatbeheer staat de dvd-speler met het gewone icoontje, maar wel met een uitroepteken ervoor. Stuurprogramma's bijwerken heeft geen nut, want hij zegt dat hij al de perfecte heeft. Uit- en inschakelen maakt ook niets uit.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?

Mvg,

Fyza

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je eventueel je IDE drivers opnieuw kunnen installeren?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

lijtk me dus kaduuk,

ziet je bios hem? probeer een ander OS

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle drivers op mijn cd staan, waar ik dus niet op kan komen.

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

IDE drivers zijn vaak te downloaden op de site waar jij je laptop hebt gekocht; in dit geval Compaq dus ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat er gewoon bij in mijn bios..

En ik heb een CompaL, geen compaq ;)
En die mensen hebben volgens mij niet echt een website waar je drivers kunt downloaden, het is een barebone namelijk.

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:38:
Hij staat er gewoon bij in mijn bios..

En ik heb een CompaL, geen compaq ;)
En die mensen hebben volgens mij niet echt een website waar je drivers kunt downloaden, het is een barebone namelijk.
Een barebone of een laptop:?
Maar kan je hier niets vinden qua drivers die je zouden kunnen helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 24-10-2006 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik al gekeken, maar dat werkt heel gek.. En wat ik net meot hebben werkt gewoon niet. Raar met chineze tekens. Superirritant, misschien morgen maar even met de bekende laptops4u bellen :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik me niet vergis worden die dingen intern via USB aangestuurd. Dus ik denk dat daar wat mis mee is. Installeer voor de gein XP SP2 eens (aangenomen dat je XP gebruikt), dan zijn je USB drivers weer vers :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
SP2 opnieuw geinstalleerd, niet gelukt,
Ik ga nu de drivers kopieren naar een andere pc en deze dus via het netwerk proberen te installeren.

edit:
en zoals ik al had gedacht, heeft dit ook niet gewerkt.

edit:
Wanneer ik met een diskette boot, en dan dus de cd probeer te laden (in dos dus zeg maar), dan gaat dit perfect. Dus er is wel connectie. Alleen zit er iets fout in windows of zo. Iemand enig idee?

[ Voor 49% gewijzigd door BalusC op 25-10-2006 06:18 . Reden: Gebruik het edit-knopje ipv om in korte tijd achter elkaar te posten. ]

Pagina: 1