Toon posts:

[BaByXL] Werkzaamheden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik woon in de omgeving van Zutphen. Nou krijgen wij net een emailtje binnen van Demon. Daarin staat (kort samengevat heb de email nu niet bij de hand) dat Baby XL op 31 oktober grote veranderingen in het netwerk gaat aanbrengen die meerdere uren duren. Dus zitten we een ochten zonder internet. Er staat ook in dat je de nieuwste firmware moet hebben anders kan je waarschijnlijk geen verbinding meer krijgen na de verandering. Ook word aangeraden niet te langen lijnen te hebben liggen van je isra tot je modem. Ook dit zou na de werkzaamheden tot problemen kunnen leiden.
Nou heb ik hier wel vrede mee en zie ik na de werkzaamheden wel weer wat er gebeurt.
Maar toch ben ik nieuwschierig! :P
Wat gaan ze dan doen? Weet iemand meer? Zijn er mensen die deze mail ook hebben gehad?

Ik vind het namelijk wel een beetje vaag. Zomaar een mailtje verder geen uitleg. Ook nergens op internet te vinden. Als ik namelijk iemand zou zijn die geen verstand zou hebben van modems etc dan zou ik echt niet weten wat ik met de firmware zou moeten doen :S Laat staan dat je weet hoe je in je modem komt :P

Groetjes!!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
bjck in "Het grote TweakDSL topic - Deel 23"

Nummer 2 doel je op denk ik.

Ze gaan het hele land door, blijkbaar dus de 31ste is Zutphen aan de beurt. Hier bij Telebyte staat de hele planning.

[ Voor 44% gewijzigd door bjck op 24-10-2006 22:11 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ow das mooi!
Nou zit ik hier tijdelijk met een lange lijn ja, maar dat is zoals gezegd tijdelijk door de verbouwing. Dus mijn 6/1 zou dus ook omhoog kunnen schieten :D
Dank je wel!

• bjck
Alles krijgt de +10% die je misschien al gewend was van BaByXL nu. Dus ook mensen die nog 8/1 hebben straks. Moet je modem wel ADSL2/ADSL2+ mogelijkheid hebben natuurlijk ;)

Verwijderd

Je kan ook even hier kijken.
http://www.tiscali.nl/helpdesk/mededelingen.asp
BabyXL is Tiscali

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is nu 6 november en er is niet veel verandert. De lijn is zelfs een beetje trager
zijn er dingen die ik moet veranderen in de modem?

• bjck
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:22:
Nou het is nu 6 november en er is niet veel verandert. De lijn is zelfs een beetje trager
zijn er dingen die ik moet veranderen in de modem?
Kan zijn dat je op een nog niet omgebouwde centrale bent aangesloten. Tiscali is nog bezig met het laatste stukje van haar netwerk ombouwen naar de ADSL2+ geschikte apparatuur.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 18:11

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Heerlijk, dat speedlinq zoiets niet kenbaar maakt. MAar ik zie netjes dat ze gisterenochtend hier in Groningen bezig waren, verklaart een hoop :S.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:15

BHQ

Dat doen meerdere providers (oa. TweakDSL) niet.
Pagina: 1