Toon posts:

Hi Fi/ luisprekers.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eey mensen.

Ik wil graag een nieuw audio systeem aanschaffen.
Nu heb ik een stereo toren van jvc met 2 x 60 watt boxen (4inch woofer, 2inch tweeter)
En aan mijn computer hang een setje x-230 boxen.

Het idee is dat ik een set boxen koop en die op mijn huidige versterker/radio/cdspeler/etc aansluit. (zal overigens toch wel niet gaan)
En vervolgens mijn computer daar ook weer op aansluit. of andersom in het geval dat ik een set Logitech z 5500 speakers aanschaf.

Ehm,,, ik heb niet echt een groot budget, het liefs onder de 200 of zelfs minder.
dus eigelijk wilde ik aan de audiofielen onder ons vragen of ze een set speakers weten (2.0) voor 200of minder.
zelf dacht ik aan 2 eltax concept 400 speakers, (van conrad) maargoed met 100 euro voor een paar zou je zeggen dat ze niet echt goed klinken.
Dus graag tips voor speakers, en ervaringen met de eltax concept 400 (zwart, niet dat de kleur er toe doet...) :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:42

voodooless

Sound is no voodoo!

FF zoeken: Eltax Concept serie

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
oke en een versterker die 2 van die boxen aankan? (budget)
Ik heb er serieus geen verstand van...

maargoed ik wilde voornamelijk weten of mensen alternatieven hadden

en natuurlijk een versterker die ze goed kan hebben, dan sluit ik mijn computer wel aan op de versterker, mischien dan nog een nieuw geluidskaartje (niet al te duur)
afhankelijk van de prijs van de versterker, mischien in combinatie van 4 speakers..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 21:03 ]

Verwijderd

Speakers , geen boxen aub. Boxen stop je babies in (oké die maken ook geluid, maar meestal minder prettig :+).

En koop 2de hands met dit budget :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 21:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:18:
Speakers , geen boxen aub. Boxen stop je babies in (oké die maken ook geluid, maar meestal minder prettig :+).

En koop 2de hands met dit budget :)
nee liever niet tweedehands, tenzijhet een kennis is ofsow,
dan koop ik liever voorlopig niets, opzich heb ik wel een groter bidget maar ik heb geen zin om veel geld aan zo iets te besteden omdat ik toch niet zo heel erg precies ben met speakers etc

Verwijderd

Dan zou ik voor een pc speakersetje gaan, voor 200 koop je niet nieuw een losse versterker + speakers die nog een beetje redelijk zijn.
Pagina: 1