Toon posts:

logitech z5500 koppelen aan sumsumg lcd LE37R72B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn logitech z5500 koppelen aan mijn sumsumg lcd LE37R72B
zodat ik dat setje kan gebruiken ook voor gewoon tv zenders over dat surround setje en niet alleen voor dvd b.v.

heeft iemand hier ervaring mee die hetzelfde soortgelijks gedaan heeft?
of iemand die er meer vanaf weet dan ik laat het me weten...

vr gr sven

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-02 13:09
HD uitzendingen zijn alleen nog maar in surround. Maar Lijkt mij dat dit wel werkt. De set heeft enkele verloop stukjes en het zal dus wel passen. Kijk eventueel even op google welke uitgangen de tv heeft en welke ingangen de Z5500 heeft.

Edit:
Even mijn Z5500 handleiding gepakt.
De voorbeelden staan allemaal met een DVD speler. Maar met de juiste kabels(enkele niet meegeleverd) Is het modelijk lijkt het. Je kunt via coax aansluiten als de TV dat heeft en optical voor consoles. Maar je TV heeft waarschijnlijk gewoon een uitgang met 3 stekkertjes(Front,Rear, Center/Sub) En die kun je gewoon insteken.

[ Voor 99% gewijzigd door Depress op 24-10-2006 20:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Depress schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:03:
HD uitzendingen zijn alleen nog maar in surround. Maar Lijkt mij dat dit wel werkt. De set heeft enkele verloop stukjes en het zal dus wel passen. Kijk eventueel even op google welke uitgangen de tv heeft en welke ingangen de Z5500 heeft.
ik heb vanaf de tv (tv-out) en daar tulp stekkers ik en dat word samen 1 mini jack stekkertje maar waar moet ik die in doen?

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-02 13:09
Dat wordt nooit surround geluid uit 1 stekkertje.

Maar deze steek je dan in op de zijkant van de Control-Unit. Daar zijn 2 ingangen die met het muziek icoontje moet je dan gebruiken.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:06

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik heb TS nergens horen zeggen dat hij surroundsound wil, wel dat het geluid van de TV naar het surroundsetje moet. Twee verschillende dingen. Volgens mij zijn er maar bar weinig TV's met surround uitgangen, en wordt er momenteel bar weinig over de NL'se zenders in digitaal (mulitchannel) geluid doorgegeven.
Analoog stereo aansluiten moet gewoon te doen zijn volgens handleidingen van de apparatuur.

Life is not about specs, it is about joy!