Asus live update werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 19:27
Ik ben in het bezit van :
Fabrikant ASUSTeK Computer INC.
Product P5W DH Deluxe
Versie Rev 1.xx
Serienummer MB-1234567890

Nu wil m'n bios updaten via asus live update (internet), en dit werkt niet.
Ik krijg iedere keer een melding van zorg dat je verbonden ben met internet dat ben ik.
Ik heb firewal en virus scanner ook al uitgeschakeld waar ik eigenlijk geen voorstander van ben.
Heb ook de nieuwste versie gehaald bij asus , asus live update 7.07.05.

Heeft iemand nog ideeen ???

• Marcoos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:30
Dit werkt volgens mij bij niemand niet,
alleszinds bij mij toch niet.
Download dan gewoon de bios op de Asus site, en doe bij het programma "Update bios from file"

succes zo zou het moeten werken.

Verwijderd

Bij mij heeft het ook nog nooit gewerkt, ik heb het er maar afgehaald.
Mocht er een oplossing zijn, ik ben ook geïntereseerd.

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 19:27
ik weet nooit wat ik moet hebben ben nog niet echt ervaren hiermee maar is dit dan
P5W DH Deluxe BIOS 1407
Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx
Fix EN7900GTX PCIE VGA Card compatibility issue when PEG Link Mode is set at [Faster]

En wat zijn al die andere dingen??? audio, lan, wireless die moet ik niet hebben toch ??

• Marcoos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:30
ethan..1 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:12:
ik weet nooit wat ik moet hebben ben nog niet echt ervaren hiermee maar is dit dan
P5W DH Deluxe BIOS 1407
Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx
Fix EN7900GTX PCIE VGA Card compatibility issue when PEG Link Mode is set at [Faster]

En wat zijn al die andere dingen??? audio, lan, wireless die moet ik niet hebben toch ??
linkje
deze moet jij waarschijnlijk hebben ;)

Verwijderd

Misschien offtopic maar misschien een goede raad: Ik persoonlijk flash mijn bios altijd vanuit DOS want het ik vind het nog steeds erg gevaarlijk vanuit Windows, je weet nooit wat er gebeurt en het kan je hele systeem naar de haaien helpen. Ik kan het ook met mijn ABIT-bordje maar doe het nooit uit Windows.
Pagina: 1