Toon posts:

Muziek naar beeld? Help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kent er iemand een programma of een methode om via muziek (de ruis ervan) een beeld te laten bewegen of transformeren?
Een beetje de methode van vj's maar dan dat de beelden automatisch veranderen. Denk maar aan de visualisaties van Windows Media Player, maar hier zou ik willen starten van een beeld dat ik zelf kies.

Alvast bedankt!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:28
Een beeld wat je zelf kiest? Een .jpg'je of zo? Zoniet, dan moet je eens naar Milkdrop zoeken. G-force kon het ook zijn. In ieder geval is iets in die buurt een érg goede, en configureable visualisatie.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
Idd een afbeelding die ik zelf kies, bvb een jpeg.

Verwijderd

Ik denk dat je eerder op zoek bent naar adobe adition (het vroegere cooledit)
Hiermee kan je muziek tot op honderdste van secondes bewerken en zichtbaar baken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het ook mogelijk om bij Adobe Audition zelf het beeld te bepalen, of is het programma meer het type van visualisaties bij Media Player?

Verwijderd

Topicstarter
Ja R4 lijkt me wel wat ik nodig heb.
Bedank el-mar, heb jij er soms ervaring mee om scripts te maken met een eigen foto?

Verwijderd

glenn,

Je kunt die tool downloaden .. en daar zat ook wel een redelijke how-to bij dacht ik.
En anders wat googlen? tis ook al wat langer geleden dat ik daarmee gespeeld heb.
Pagina: 1