[infopath2003] toepassen Access database records

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Topicstarter
Hello tweakers,

Heb een mooie statusformulier aangemaakt in infopath; daaraan heb ik een database gekoppeld in Access 2003. Nu is het zo dat ie keurig netjes het eerste gegeven en de bijhorende tabellen uitleest en toepast in de velden van het formulier, maar het probleem is dat ie na de eerste regel ook de rest van de database moet toepassen. dus ook record 2 en 3 etc... Hoe ga ik infopath wijsmaken dat ie voor elke record in de database een formulier aanmaakt en invult?

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Topicstarter
taXoudanT schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:17:
Hello tweakers,

Heb een mooie statusformulier aangemaakt in infopath; daaraan heb ik een database gekoppeld in Access 2003. Nu is het zo dat ie keurig netjes het eerste gegeven en de bijhorende tabellen uitleest en toepast in de velden van het formulier, maar het probleem is dat ie na de eerste regel ook de rest van de database moet toepassen. dus ook record 2 en 3 etc... Hoe ga ik infopath wijsmaken dat ie voor elke record in de database een formulier aanmaakt en invult?
Kan niet klootviool, wat een m$ P&O trutje ben je toch ook! Gelieve je miezerig formuliertje in Access te maken. Beunhaas!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Topicstarter
taXoudanT schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:23:
[...]

Kan niet klootviool, wat een m$ P&O trutje ben je toch ook! Gelieve je miezerig formuliertje in Access te maken. Beunhaas!
Bek houden schlemielig rookinhalend koffie anarchist! Moet jij zo nodig zeggen met je achterlijke Mergbestandjes }:O Jij krijgt vandaag geen koffie meer, en die koekjes kan je op je dikke buik schrijven!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Topicstarter
taXoudanT schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:29:
[...]

Bek houden schlemielig rookinhalend koffie anarchist! Moet jij zo nodig zeggen met je achterlijke Mergbestandjes }:O Jij krijgt vandaag geen koffie meer, en die koekjes kan je op je dikke buik schrijven!
Douw die cookies maar in je USB poort! Wat wil je dat ik met die koekjes van je mot? Ik geef ze altijd aan de hond! Mijn Mergbestanden werken tenminste! Kan ik over jouw rommel niet zeggen!
En nu koffie halen koffieslaaf!

ps wij zijn collega's van mekaar. Sorry voor deze uitbarsting.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:34

Boss

+1 Overgewaardeerd

Oei, hoe was de policy ook alweer mbt account-sharing :) ?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En naast accountsharing is ook het op een dergelijke manier klieren op het forum niet de bedoeling. Ik stel voor dat je even een nieuw topic start, deze is te veel verpest om serieus op te reageren.

En ik stel met klem voor dat je voortaan uitlogt als je van je systeem wegloopt maar je je collegae niet kunt vertrouwen. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen account...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.