Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Welke GSM provider als Orange netwerk het niet doet thuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:39

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Het probleem: ik heb nu een orange abo voor mn gsm. Ik heb alleen thuis in mijn gehele straat geen bereik. Iets buiten mijn straat meteen vol vermogen, dus het ligt aan de buurt. Nu heeft mijn vriendin dezelfde telefoon, Nokia 6600, maar dan met t-mobile - en zijn heeft de volle vijf streepjes ontvangst thuis!

de vraag: welke providers gebruiken hetzelfde netwerk als orange, en geven mij dus waarschijnlijk geen ontvangst thuis? Of kan ik dit niet zo zwart-wit zien?

Ik kan in elk geval kiezen voor T-Mobile, maar heb graag meer keuze :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:25
Meestal doen KPN en Vodafone (vooral KPN) het overal, door hun GSM 900 netwerk. Van T-Mobile hoor ik ook veel goeds. Beste is thuis eens een feestje :P (of gewoon een kopje koffie, dat kan natuurlijk ook)bouwen en aan alle aanwezigen vragen hoe goed hun ontvangst is.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Deze vraag is zo locatiegebonden, dat anderen jou hierover weinig nuttigs kunnen noemen, zonder dat je je adresgegevens en liefst ook nog de kamer in huis waar vandaan je wilt bellen noemt.
Om die reden gaat dit topic dicht. Er is geen netwerk waarmee je overal bereik hebt.

Voor zover ik weet maakt verder alleen UPC Mobile gebruik van het Orange netwerk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.