hallo
Al gelange tijd ben ik op zoek naar een nieuwe mp3-speler nadat mijn oude gestolen is. Al gauw kwam ik erachter dat ik een PMD wou gaan aanschaffen. Na veel reviews gelezen hebben, zowel hier als elders, ben ik wel veel te weten gekomen over PMD's, maar kan ik toch niet echt een keuze maken. Allereerst de eisen die ik heb bij de PMD die ik wil aanschaffen:
Wat natuurlijk ook belangrijk is, is het budget. Eerst moet ik zeggen dat iemand voor mij de speler uit Amerika kan meenemen, waar ze allemaal aanzienlijk goedkoper zijn. Neem een kijkje op amazon.com. Mijn budget is dan 300 dollar.
Zouden jullie met suggesties willen komen? Als je een bepaalde speler noemt, probeer dan alsjeblieft de voordelen én de nadelen te noemen (als die er zijn).
groeten, jpboere
Al gelange tijd ben ik op zoek naar een nieuwe mp3-speler nadat mijn oude gestolen is. Al gauw kwam ik erachter dat ik een PMD wou gaan aanschaffen. Na veel reviews gelezen hebben, zowel hier als elders, ben ik wel veel te weten gekomen over PMD's, maar kan ik toch niet echt een keuze maken. Allereerst de eisen die ik heb bij de PMD die ik wil aanschaffen:
- Gebruikersvriendelijk. Hiermee bedoel ik niet alleen de bediening van het apparaat, maar ook de bestandsoverdracht van PC naar PMD. Ik wil mp3's die ik nu heb op mijn PC op mijn PMD kunnen zetten met weinig moeite. Ook films moeten niet al te moeilijk gaan maar hier kom ik later nog op terug.
- Goed geluid. Voor mij is goed geluid een goede bas en wat ik persoonlijk belangrijk vind is pianogeluid. Mooi helder en natuurlijk. Ik ben ervan bewust dat dit ook aan de koptelefoon ligt maar in zekere zin heeft de PMD daar ook wel mee te maken.
- Goede videofunctie. Films kijken is niet de eerste plaats waarom ik een PMD wil kopen, maar af en toe een film kunnen kijken vind ik wel een pre. Ik ben namelijk nogal een film-fan.
Wat natuurlijk ook belangrijk is, is het budget. Eerst moet ik zeggen dat iemand voor mij de speler uit Amerika kan meenemen, waar ze allemaal aanzienlijk goedkoper zijn. Neem een kijkje op amazon.com. Mijn budget is dan 300 dollar.
Zouden jullie met suggesties willen komen? Als je een bepaalde speler noemt, probeer dan alsjeblieft de voordelen én de nadelen te noemen (als die er zijn).
groeten, jpboere