PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Intentionally left blank
Dat kan ik wel doen, maar het probleem is dat ik dan een popup krijg die waarschijnlijk door popupblockers geblokkeerd gaat worden. Ook heb ik dan het probleem dat de code na window.open() gewoon uitgevoerd wordt, die wil ik pas uitvoeren als er iets is ingevuld in mijn prompt (of hetgeen wat ik dan ga gebruiken).UniCache2 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:32:
De prompt kan je niet positioneren, maar je kunt natuurlijk wel met window.open een nieuw venster openen, en deze positioneren, en hierin dan met html je prompt box immiteren.
Crisp: Ik had al gekeken naar de modaldialog, maar volgens mij heb ik daar precies hetzelfde probleem, of niet? Hetgeen ná de modaldialog-aanroep staat wordt meteen uitgevoerd, dit moet pas wanneer er iets is ingevuld.
[ Voor 15% gewijzigd door Tanuki op 24-10-2006 14:36 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
IE7 blocked default ook prompt()l0c4lh0st schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:35:
[...]
Dat kan ik wel doen, maar het probleem is dat ik dan een popup krijg die waarschijnlijk door popupblockers geblokkeerd gaat worden. Ook heb ik dan het probleem dat de code na window.open() gewoon uitgevoerd wordt, die wil ik pas uitvoeren als er iets is ingevuld in mijn prompt (of hetgeen wat ik dan ga gebruiken).
Nee, daarom juist een modaldialog - die wacht met executie van JS totdat er gereturned is (en je kan een returnvalue teruggeven).edit:
Crisp: Ik had al gekeken naar de modaldialog, maar volgens mij heb ik daar precies hetzelfde probleem, of niet? Hetgeen ná de modaldialog-aanroep staat wordt meteen uitgevoerd, dit moet pas wanneer er iets is ingevuld.
Intentionally left blank
Oké, ik heb het werkend gekregen.crisp schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:40:
[...]
IE7 blocked default ook prompt()
[...]
Nee, daarom juist een modaldialog - die wacht met executie van JS totdat er gereturned is (en je kan een returnvalue teruggeven).
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik de statusbalk niet weg kan krijgen.
Ik heb status: no; geprobeerd (zoals omschreven in de pagina van Microsoft die de modaldialog uitlegt), maar ik blijf heel fijn een statusbalk zien.
Weet iemand toevallig hoe ik die weg kan krijgen?
Intentionally left blank
Waarom staat dat dan niet op die pagina omschreven?crisp schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:52:
Best kans dat dat tegenwoordig ook niet meer kan of een setting is geworden
Bedankt in ieder geval voor de hulp!