Toon posts:

Populaire nieuwe hardware aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik weet niet precies waar dit topic hoor, maar ik plaats het maar hier,

ik moet voor m'n stagebegeleider, voor in z'n zaak, nieuwe hardware uitzoeken, wat snel loopt en dus goed verkoopt, nou zijn er alleen tienduizenden soorten hardware, maar wat vinden jullie nou wat snel verkoopt? (en kijk dan met name, naar de 40+ leeftijd, en een beetje naar de jeugd, want hier loopt meer van die standaard gezinnen te neuzen)

Hoe zou ik hier achter kunnen komen? En waar hebben jullie belang bij?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 10:11

vinnie1908

Appel != peer

Ik vrees helemaal niet op GoT tenzij je er een discussie over kan voeren. Op dit moment lijkt het eerder op een: "Ik heb een opdracht, ik weet niet hoe of wat dus doen jullie eens wat"

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 10:31
Ga je inlezen op sites als tomshardware.com

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 13:54

T-8one

take it easy, take a sisi

wireless is hip bij 40+ers, dus wireless spulletjes.

Maar loop eens een dynabite binnen en kijk wat ze daar in het assortiment hebben, zo moeilijk is die opdracht toch niet?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

euh... in de pricewatch kunje toch een top 10 van de meest bekeken hardware vinden? dan weet je iig waat de jeugd/tweakert het meeste naar opzoek is ;)

En sommige webwinkels hebben ook een top10 of een lijst met "hardlopers" van wat het meeste verkocht wordt op hun site staan (salland automatisering en cool-prices iig).

[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 24-10-2006 14:08 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

dit is een huiswerkvraag.
wij kunnen niet jouw huiswerk gaan maken.

kijk eens in de pricewatch, zoals al aangegeven
en kijk een naar de Best Buy Guide op de frontpage.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.