Hallo,
Elke keer als ik een toepassing start waarvoor de videokaart intensiever voor wordt gebruikt, bevriest mijn computer volledig. Het enige wat dan nog helpt is om hem te resetten. Zelf denk ik dat het mogelijk aan een te zwakke voeding ligt aangezien ik redelijk wat hardware in mijn computer heb zitten. Het gekke is dat ik voorheen eigenlijk geen last hiervan heb gehad, want ik heb deze opstelling al 3 maanden ongeveer. Pas sinds de laatste tijd heb ik hier last van.
Mijn hardware:
Asus 550 watt voeding
Asus P5N32 SLI deluxe mobo
Pentium D 3.2 Ghz
2048 mb ram 667 mhz.
Geforce 7900GTX (icm dubbele monitor setup)
2 dvd spelers
4 harde schijven
Tv-kaart (pinnacle)
Nog een zooitje usb apparaten (muis, webcam, card reader)
3 case fans
Wat ik geprobeerd heb:
1) Geheugen getest met memtest: geen errors
2) Alle hardware los gehaald op mijn windows HD na, en getest of er vastlopers waren: deze waren er niet.
3) Temperaturen van processor: 30 graden, geheugen: 27 graden, videokaart: voelt totaal niet warm
Heeft iemand van jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
Elke keer als ik een toepassing start waarvoor de videokaart intensiever voor wordt gebruikt, bevriest mijn computer volledig. Het enige wat dan nog helpt is om hem te resetten. Zelf denk ik dat het mogelijk aan een te zwakke voeding ligt aangezien ik redelijk wat hardware in mijn computer heb zitten. Het gekke is dat ik voorheen eigenlijk geen last hiervan heb gehad, want ik heb deze opstelling al 3 maanden ongeveer. Pas sinds de laatste tijd heb ik hier last van.
Mijn hardware:
Asus 550 watt voeding
Asus P5N32 SLI deluxe mobo
Pentium D 3.2 Ghz
2048 mb ram 667 mhz.
Geforce 7900GTX (icm dubbele monitor setup)
2 dvd spelers
4 harde schijven
Tv-kaart (pinnacle)
Nog een zooitje usb apparaten (muis, webcam, card reader)
3 case fans
Wat ik geprobeerd heb:
1) Geheugen getest met memtest: geen errors
2) Alle hardware los gehaald op mijn windows HD na, en getest of er vastlopers waren: deze waren er niet.
3) Temperaturen van processor: 30 graden, geheugen: 27 graden, videokaart: voelt totaal niet warm
Heeft iemand van jullie enig idee waar dit aan kan liggen?