Geluid nodig. Alles nieuw tot 500 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.094 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-02 09:28
Je kent het wel je ziet door de bomen het bos niet meer.
Na een tijdje sparen is er een leuk bedrag vrij gekomen. En er moet wat gekocht worden.

Grof weg zijn er twee mogelijkheden.
Een pc speaker set.
Losse versterker met 5.1 boxen.

Ik maak nu gebruik van het onboard geluid van mijn a8n sli. In combinatie met een soort van veredelde koptelefoon. (2.0 boxen die even hard gaan als een nies bui).

Wat ik heb gevonden is natuurlijk de logitech Z-5500 ongekend in zijn klasse. voor slechts 300 euro houden we 200 over voor een mooie geluidskaart bijvoorbeeld de X-fi serie.

Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/00102198.jpg

Probleem is alleen je kan niks upgraden. Dus als je beter geluid wilt moet je helemaal overnieuw beginnen. Niet echt een optie dus.

Na het bekijken van meerdere reviews. lijken mij de Mordaunt-short Avant 906i black. Erg mooie speakers deze zijn echter 200 euro per stuk.

Afbeeldingslocatie: http://www.hifi4less.com/shopimages/MS-906i-932006.jpg

Vrij duur dus. Is daarom een mooie 2.0 set met een mooie versterker geen betere optie?
De versterker is eigenlijk het einge waar ik niet uit kom. Het liefste natuurlijk een surround versterker.

Voor ongeveer mijn budget. De Marantz PM7200. 380 euro en het is een stereo versterker zonder (optisch)in.
Van meerdere topics heb ik begrepen om een Emu of soortgelijke geluids kaart te kopen en deze dan (optisch)aan te sluiten op de versterker.

[ Voor 16% gewijzigd door Oof op 24-10-2006 13:24 ]

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 22:07
Ik zou dan toch nog even doorsparen en dan de Z5500 kopen met een X-fi. En ik geloof dat die X-fi dingen ook geen 200 euro zijn hoor?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

• Oof
De Creative X-FI Fatal1ty FPS 7.1. Is 200 euro Samen met de Z 5500 precies binnen budget

[ Voor 30% gewijzigd door Oof op 24-10-2006 13:28 ]

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:46
Als je voor muziekweergave gaat, dan zou ik beginnen met inderdaad een 2.0-set.
Versterker en speakers zou je eventueel zelfs 2ehands kunnen kopen.
Die Logitech-setjes e.d. zijn wel leuk allemaal, maar voor muziekweergave kan het véél beter, mits je dus bereid bent om je surroundgebeuren nog wat uit te stellen.

Ticking away, the moments that make up a dull day

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Voor gewoon muziek zullen gewone boxen incl. versterker voor die prijs inderdaad veel beter klinken dan alle computerboxjes.
Ik zou dan wel kijken naar een versterker een optische ingang en een geluidskaart met een optische uitgang.
Dan hoef je ook niet persee een dure geluidskaart te kopen omdat de Digitaal>Analoog encoder van de versterker gebruikt wordt die meestal beter is dan die van een geluidskaart.

[ Voor 3% gewijzigd door -DG- op 24-10-2006 13:43 ]

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14

Jag

Ik denk dat de beste keuze is om een receiver te kopen met alleen front speakers. Je begint dan met een 2.0 setup die later uitbreidt naar 5.1 door extra speakers en een sub te kopen.
Ik zou niet snel een pc speaker set kopen als surround set. Ook al gebruik je je computer als bron, dan nog werkt een losse receiver met SPDIF aangesloten veel beter. Als je films met stereo bronnen hebt maakt je receiver er prologic II van. En met AC3 en DTS zie je tenminste wat er binnenkomt. Softwarematig decoden van 5.1 AC3 op computers werkt niet fijn. Vaak werkt het niet en je ziet niet wat er gebeurt. Met een receiver zie je heel duidelijk of het AC3 signaal binnenkomt en hoeveel kanalen er zijn. En je hebt meer mogelijkheden met hoe je het wilt decoden.

Met de receiver moet je wel ook nadenken over wat je wilt met je video bronnen. Als je van plan bent een LCD tv te kopen, is het er aantrekkelijk om een receiver te kopen die hdmi ingangen en een uitgang heeft. En die alle videobronnen naar hdmi kan omzetten. En sowieso is video switchen/converteren door de receiver verekkes handig.

[ Voor 18% gewijzigd door Jag op 24-10-2006 13:45 ]

Verwijderd

Ik zeg; tweedehands versterker + speakers. Die Mordaunt-Shorts + Marantz lopen 918287 rondjes om die PC meuk als het op geluidskwaliteit aankomt. En ze gaan waarschijnlijk ook nog strakker laag >_>. Tevens heb je upgrade mogelijkheden. Als je voor surround wilt gaan verkoop je de Marantz en koop je een receiver + andere speakers. En zo vul je het steeds aan. Of je kan gelijk voor een a/v receiver gaan en dat later aanvullen.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Wat Jag zegt. Kijk eens naar de Marantz surround series.. toen was dat de SR4300 voor mij (kun je 2e hands ook wel voor een leuk prijsje krijgen denk ik). Was zeker niet duur en voldoet nog altijd perfect; DD6.1 (gebruik 5.1), DTS, optische ingangen etc..
Als boxen ben ik gestart met B&W DM220's. Prima boxen van 20 jaar oud voor slechts 100 euro. Verder wat Pioneer satellietjes erbij, en een goedkope JBL actieve sub. Was van plan dat nog eens te upgraden maar eigenlijk klinkt het zo goed dat ik het maar zo laat. :D

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Kijk anders eens op www.teufel.de
Die hebben ook mooie setjes, voor een aardige prijs.

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Als je écht voor nieuw wilt gaan, dan is een wat goedkopere surround versterker een goede optie. Vaak voldoen instappers ruimschoots, ikzelf gebruik nog steeds met plezier een Yamaha instapper. Voor nieuwe luidsprekers wordt het dan wel wat moeilijker, al helemaal als je gaat kijken naar grote staanders. Vergeet echter niet dat sommige boekenplankmodellen erg goed klinken, ook MS heeft met de 902 (wel even zoeken) en de 902i hele leuke speakers voor een hele leuke prijs. Heb je meteen mooie rears voor als je je set uitbreidt.

• Oof
Ga ik me nog meer inlezen. Gebruikt is eigenlijk ook wel een optie.

Nu eerst rij les >:)

• Jag

Jag

Oof schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:43:
Ga ik me nog meer inlezen. Gebruikt is eigenlijk ook wel een optie.

Nu eerst rij les >:)
Gebruikt is zeker voor speakers een optie. Receiver zou ik eerder nieuw kopen. 2e hands zal je vooral prologic receivers vinden en daar heb je niet zoveel aan.

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Oof schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:06:
...
Voor ongeveer mijn budget. De Marantz PM7200. 380 euro en het is een stereo versterker zonder (optisch)in.
Van meerdere topics heb ik begrepen om een Emu of soortgelijke geluids kaart te kopen en deze dan (optisch)aan te sluiten op de versterker.
Ook van mij een aanrader om voor goed stereo-geluid te gaan ipv geforceerd geluid uit pc-speakers.

De PM7200 is een goede keus, maar voor minder dan 380 euro tweedehands te krijgen. Staat nu een op martkplaats met vraagprijs 250 geloof ik. Ik heb zelf een PM7000 gehad (Zelfde maar zonder A-Klasse), die heb ik gekocht en verkocht voor 200 euro.

• Oof
disbehave schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:46:
[...]

Ook van mij een aanrader om voor goed stereo-geluid te gaan ipv geforceerd geluid uit pc-speakers.

De PM7200 is een goede keus, maar voor minder dan 380 euro tweedehands te krijgen. Staat nu een op martkplaats met vraagprijs 250 geloof ik. Ik heb zelf een PM7000 gehad (Zelfde maar zonder A-Klasse), die heb ik gekocht en verkocht voor 200 euro.
Oke ik ben over.
Van de speakers ben ik uit denk ik. Je weet het nooit zeker met zo veel keus :) .
Ik ben aan het denken aan de ELTAX Concept 400 zwart. Voor 100 euro per paar. (Zo houden we geld over) Afbeeldingslocatie: http://www1.conrad.de/xl/3000_3999/3400/3410/3411/341198_BB_00_FB.EPS.jpg

Voor de Versterker/Receiver de PIONEER AV-RECEIVER VSX-515. Meer info
http://www1.nl2.conrad.co...2&p_init_ipc=X&~cookies=1
Afbeeldingslocatie: http://www.lloxx.de/typo3temp/pics/12ce55ac17.jpg
Volgens mij is dit een goede keuze. De versterker is misschien niet helemaal in verhouding met de speakers. Maar ik zat er aan te denken om in de toekomst de concepts naar achter te plaatsen en dan betere boxen zeg B & W te kopen

Alleen hoe gaan we dit van de pc naar de versterker krijgen. Aangezien de dacs in de versterker beter en deze review zjjn .http://tweakers.net/productsurvey/survey/1803. dan in een geluidskaart lijkt mij het een goede keuze om de Creative Soundblaster Audigy 2 ZS te kopen en deze dan digitaal aan te sluiten.

[ Voor 26% gewijzigd door Oof op 24-10-2006 21:42 ]

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
En dan de vraag of je wel surround wilt, Stel je geeft 300 euro uit aan een versterker/receiver en je luistert met name muziek dan zou ik een goede stereo-versterker kopen (bijv de marantz die je noemde)

• Oof
disbehave schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:37:
En dan de vraag of je wel surround wilt, Stel je geeft 300 euro uit aan een versterker/receiver en je luistert met name muziek dan zou ik een goede stereo-versterker kopen (bijv de marantz die je noemde)
Ik kijk erg veel films. Ik denk dat het veel is zeg 3 of meer per week. Dus dan is surround wel erg mooi.
En wat ik zo op het internet heb gelezen is de pioneer in stereo bijna even goed als de marantz
Kosten plaatje:
Versterker 300
Speakers 100
Geluidskaart 100
Kabels enz 25
Totaal 525

Binnen budget dus. Voordat ik het ga kopen natuurlijk eerst luisteren.
Maar als ik zo over internet heen struin. Is 500 wel voldoende budget kan ik niet beter een paar weekjes extra sparen en het budget verhogen naar 1000. Ik ben bang dat als ik het helemaal binnen heb dat ik direct verder wil.
Wat is de mening van Got hierover?

[ Voor 42% gewijzigd door Oof op 24-10-2006 22:03 ]

Verwijderd

Vervang die Creative kaart door deze (ESI Juli@) of deze (M-Audio Audiophile 24/96 kaart.

• Oof
Lastige keuze oftewel nog meer lezen. Heb nog nooit op een dag zoveel op internet gelezen

[ Voor 10% gewijzigd door Oof op 24-10-2006 22:06 ]

Verwijderd

Oof schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:40:
[...]

Ik kijk erg veel films. Ik denk dat het veel is zeg 3 of meer per week. Dus dan is surround wel erg mooi.
En wat ik zo op het internet heb gelezen is de pioneer in stereo bijna even goed als de marantz
Kosten plaatje:
Versterker 300
Speakers 100
Geluidskaart 100
Kabels enz 25
Totaal 525

Binnen budget dus. Voordat ik het ga kopen natuurlijk eerst luisteren.
Maar als ik zo over internet heen struin. Is 500 wel voldoende budget kan ik niet beter een paar weekjes extra sparen en het budget verhogen naar 1000. Ik ben bang dat als ik het helemaal binnen heb dat ik direct verder wil.
Wat is de mening van Got hierover?
Veel te weinig aan speakers. Voor 100 euro koop je echt geen fatsoenlijke speakers. Trek daar voor stereo maar minstens 200 voor uit. Liever 350 voor 2.

• Oof
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:05:
[...]

Veel te weinig aan speakers. Voor 100 euro koop je echt geen fatsoenlijke speakers. Trek daar voor stereo maar minstens 200 voor uit. Liever 350 voor 2.
Oke heb jij bepaalde in gedachten
Ik denk dat deze wel wat zijn MAGNAT MONITOR 880 ZWART. 200 euro per paar en volgens de reviews erg goed.

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Als ik jou was zou ik eerst beginnen met een tweedehands stereo ampje (kun je voor een paar tientjes krijgen voor een goede kwaliteit) Ik heb hier een akai receiver staan die nieuw ooit een ruime 2500 gulden koste; gratis gehad...

En dan mooie speakers erbij idd, Mordaunt short ofzo en dan later uitbreiden naar een serieuze AV amp met rears en eventueel een sub en center erbij.. Ik zou zeker niet voor pc-zooi gaan als je kwaliteitsgeluid wil.

• Oof
The_nv40_man schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:01:
Als ik jou was zou ik eerst beginnen met een tweedehands stereo ampje (kun je voor een paar tientjes krijgen voor een goede kwaliteit) Ik heb hier een akai receiver staan die nieuw ooit een ruime 2500 gulden koste; gratis gehad...

En dan mooie speakers erbij idd, Mordaunt short ofzo en dan later uitbreiden naar een serieuze AV amp met rears en eventueel een sub en center erbij.. Ik zou zeker niet voor pc-zooi gaan als je kwaliteitsgeluid wil.
Het is natuurlijk geen zooi maar ik ga wel met je mening mee. Ik ben nu aan het speuren op google en marktplaats voor twee mooie zuilen en een goede versterker

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Je bent nu appels met peren aan het vergelijken... :+

Ik zal als ik jou was gewoon een redelijke versterker kopen zodat je deze later nog kan uitbreiden.
Zo'n logitechset krijg je spijt van.

Bij h-e.nl (Hermes Elektronics) hebben ze uitverkoop zag ik laatst.
Ze hebben de 'Wharfedale Diamond-8.3 Zwart' in de aanbieding voor €109
Mooie prijs als je mij vraagt. Die spelen dus 10x mooier dan die plastic Logitech speakertjes.

Of 'Wharfedale Diamond-8.2B', €169 per paar.... boekplank speakers.

Zelf zweer ik bij een luistersessie in een winkel, staar je niet blind op al die internetshops.
Ik betaal liever ietsje meer voor stukje 'service'. Ben van mening dat je de lokale middenstand levendig moet houden. Zaak waar al mijn spul vandaan komt zijn heel coulant (met inruil etc).
Alles komt bij hen vandaan...

Whatever.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Jag schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:38:
[...]
Gebruikt is zeker voor speakers een optie. Receiver zou ik eerder nieuw kopen. 2e hands zal je vooral prologic receivers vinden en daar heb je niet zoveel aan.
Moderne 2e-hands receivers zat te vinden hoor op het net :) En meestal vele malen goedkoper dan nieuw.

Ik zou eerst een receiver nemen in combinatie met 2 frontspeakers. Een Marantz SR 4300 is een leuke, goedkope receiver waar je jaren plezier van kunt hebben. Mocht de hobby echt doorslaan, dan kun je er zelfs losse eindversterkers op aansluiten. Als frontspeakers zou je kunnen kijken naar Mission, MS, KEF, Elac, Eltax, etc. Allemaal best aardige speakers voor het geld.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

Jag schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:38:
[...]
2e hands zal je vooral prologic receivers vinden en daar heb je niet zoveel aan.
Receivers zoals de Marantz SR4300 of wat simpelere Yamaha/Pioneer komen op websites toch nogal eens langs voor een leuk prijsje. Niet alleen marktplaats maar ook htforum of bijvoorbeeld fokforum.

Voorbeeldje:
Yamaha 630
Vraagprijs van 175, dan hou je zeg maar 300 over voor luidsprekers. Voor dat geld is 2ehands zeker wel wat leuks te krijgen in je smaak. Zelfs nieuw nog wel, al zul je met goede gebruikte exemplaren heel wat meer waar voor je geld kunnen krijgen.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Barry|IA schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:40:
[...]
Ik zou eerst een receiver nemen in combinatie met 2 frontspeakers. Een Marantz SR 4300 is een leuke, goedkope receiver waar je jaren plezier van kunt hebben. Mocht de hobby echt doorslaan, dan kun je er zelfs losse eindversterkers op aansluiten. Als frontspeakers zou je kunnen kijken naar Mission, MS, KEF, Elac, Eltax, etc. Allemaal best aardige speakers voor het geld.
Barry is een slimme jongen. :P
Wat hij gezegd heeft, maar zet dan bij speakers nog Wharfedale, Tannoy & Celestion, en ik ga akkoord. :P

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Oof
Eindelijk ben ik er helemaal uit. Dankzij de hulp van jullie _/-\o_ .
De versterker gaat tweedehans gekocht worden. Bijna zeker een mooie Marantz met voldoende power en mogelijkheden voor de toekomst.
En als speakers: Nieuw mordaunt short 906 ongeveer die prijs of een paar mooie tweedehanse B&W Magnat enz

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Oof schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:55:
De versterker gaat tweedehans gekocht worden. Bijna zeker een mooie Marantz met voldoende power en mogelijkheden voor de toekomst.
En als speakers: Nieuw mordaunt short 906 ongeveer die prijs of een paar mooie tweedehanse B&W Magnat enz
Wat betreft versterker, ga je geen spijt van hebben. De Marantz SR-4300 draait hier nu intussen al een paar jaar (met mono-eindversterkers voor stereo, dat wel) en zowat het enige nadeel is dat recent de display er volledig mee is opgehouden, maar voor de rest doet hij nog uitstekend z'n werk.

Wat betreft de speakers, ga eerst wat luisteren voor te zien wat jou smaak is, voor je blindelings merkjes gaat zitten kopen. Ikzelf moet bijvoorbeeld helemaal niets hebben van B&W, maar dat wil niet zeggen dat jij ze niet hemels zou kunnen vinden. :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Oof
Een versterker durf ik wel blind te bestellen. Voor de speakers, ik denk dat ik als eerste de versterker ga kopen en dan met de versterker onder de arm verschillende speakers ga beluisteren

Net op deze aanbieding geboden http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51051.0 En dan alleen de versterker.

Afbeeldingslocatie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=dlattach;topic=51051.0;attach=34953;image

En misschien moet de topic titel wat worden aangepast 8)

[ Voor 43% gewijzigd door Oof op 25-10-2006 00:24 ]

• Jag

Jag

Nou, dat lijkt me helemaal geen gek idee. Je kan evt nu kleine speakers kopen en die later naar achteren verplaatsen. Vloerstaanders moet je maar net kwijt kunnen als rears (en zijn wat minder fijn te plaatsen).
Geluidskaart zou ik niet al teveel geld aan uitgeven. Belangrijkst is dat er een digitale uitgang op zit en dat er geen softwarematige problemen zijn met er SPDIF uitkrijgen. Je moet sowieso digitaal aansluiten trouwens om het AC3 signaal naar je receiver te krijgen.
Als je veel videobronnen hebt is het nog wel even interessant om daar stil bij te staan hoe je dat wilt oplossen. Een receiver die video kan converteren is erg handig dan!

Kabels kan je goed hier bestellen.

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 07:46
Oof schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:10:
[...]

Oke heb jij bepaalde in gedachten
Ik denk dat deze wel wat zijn MAGNAT MONITOR 880 ZWART. 200 euro per paar en volgens de reviews erg goed.
Ga eens luisteren naar wharfedale diamond 9's, dan heb je 2 flinke, goede boekenplankspeakers voor ongeveer 260 euro.

Als je die marantz sr7000 te pakken krijgt heb je wel een mooi apparaat!

[ Voor 9% gewijzigd door PHiXioN op 25-10-2006 17:53 ]

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

weer een bekeerd.. :P nog 36284 mensen te gaan ;)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Optimist :+

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Oof
Jag schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:09:
[...]
Nou, dat lijkt me helemaal geen gek idee. Je kan evt nu kleine speakers kopen en die later naar achteren verplaatsen. Vloerstaanders moet je maar net kwijt kunnen als rears (en zijn wat minder fijn te plaatsen).
Geluidskaart zou ik niet al teveel geld aan uitgeven. Belangrijkst is dat er een digitale uitgang op zit en dat er geen softwarematige problemen zijn met er SPDIF uitkrijgen. Je moet sowieso digitaal aansluiten trouwens om het AC3 signaal naar je receiver te krijgen.
Als je veel videobronnen hebt is het nog wel even interessant om daar stil bij te staan hoe je dat wilt oplossen. Een receiver die video kan converteren is erg handig dan!

Kabels kan je goed hier bestellen.
Ruimte is geen probleem dus ik denk dat ik direct maar ga voor mooie zuilen. Want als ik het zo bekijk zijn zuilen goedkoper dan boekenplank units. (Gelijkwaardige geluidskwaliteit)
Thanx voor de link. Word alleen niet altijd even goed beoordeeld in de shopsurvey.

Versterker heb ik net bericht van gehad en moet 325 euro opbrengen. Is veel geld en weet dus niet of het niet slimmer is om een sr4500 ook van marantz te kopen voor ongeveer 250.

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Jag schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:09:
[...]

Mijn Yamaha [RX V-450] heeft ook allerlei in en uitgangen voor video en vroeg mij al af waar dat voor dient.
Kan ik dus de video out van grafische kaart op versterker aan sluiten en weer door laten sturen naar tv? En wat is het nut ervan?

Verder:

Mijn Xi-fi eruit gemikt. Leuk voor een spelletje maar werd gek van dvd kijken en muziek luisteren. Veel te overstuurd of geresampled wat voor instellingen ik ook probeerde (zo neutraal mogelijk)
Ga een
http://www.musicstorekoel...images/PCM0003962-000.jpg
kopen. Verder heb ik 2 oude Vector magnats 77 en een Boston sub, vr500. (ook oud).

[ Voor 70% gewijzigd door Bollebout op 21-11-2006 19:02 ]

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Bollebout schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:45:
[...]

Mijn Yamaha [RX V-450] heeft ook allerlei in en uitgangen voor video en vroeg mij al af waar dat voor dient.
Kan ik dus de video out van grafische kaart op versterker aan sluiten en weer door laten sturen naar tv? En wat is het nut ervan?

Verder:

Mijn Xi-fi eruit gemikt. Leuk voor een spelletje maar werd gek van dvd kijken en muziek luisteren. Veel te overstuurd of geresampled wat voor instellingen ik ook probeerde (zo neutraal mogelijk)
Ga een
http://www.musicstore.de/...um/pcm/PCM0003962-000.jpg
kopen. Verder heb ik 2 oude Vector magnats 77 en een Boston sub, vr500. (ook oud).
Het nut daarvan is dat je als je hem bijv. op DVD zet het beeld en het geluid van de dvd speler is. Als je hem vervolgens op PC zet (of in iedergeval de ingangen waar de pc op aangesloten is) dan heb je het geluid en het beeld van de pc. Daardoor hoef je niet op je tv nog eens te wisselen tussen beeld van je dvd speler of je pc.
Wat kost die geluidskaart eigenlijk?

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Pos . Artikelbeschreibung Artikelnummer Menge Einzelpreis Gesamtpreis
1 Juli 24bit/192kHz, 4 In/Out PCM0003962-000 132,34 € 132,34 €

Nu in de aanbieding ook nog! Direct besteld.

Review:
http://www.techzine.nl/ex...-Card-at-pcmoddingmy.html

Je verhaal is duidelijk, weer wat geleerd. Thnx.

[ Voor 15% gewijzigd door Bollebout op 11-11-2006 14:00 ]

Verwijderd

die mordaunt-shorts uit je openingspost zijn trouwens ook hele goede speakers. Ga die zeker eens luisteren!
Pagina: 1