Soms zit het mee, vaak zit het tegen
/u is om aan te geven unconditional, dus niet terug te halen, er is een mogelijkheid maar dat kost je meer dan een paar stevige dual systemen....
Powerquest Lost & Found...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
teramizu dat werkt beter dan "lost en gone"
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Is dat tiramizu ergens te downen ?
Hmmz. Ik moet dat programma ook maar hebben, want ik heb per ongeluk ook zoiets gedaan...
Ik heb hem gevonden....
Is wel een trial versie. Ga maar eens kijken op
http://www.ontrack.com/cVGeS36Dge9/t32free.zip
Ik heb ook ergens gelezen dat Tiramisu (want zo schrijf je het) tegenwoordig easyrecovery heet . (Gelukkig had ik nog ergens een back-up)
Allemaal bedankt.
http://www.ontrack.com/cVGeS36Dge9/t32free.zip
Ik heb ook ergens gelezen dat Tiramisu (want zo schrijf je het) tegenwoordig easyrecovery heet . (Gelukkig had ik nog ergens een back-up)
Allemaal bedankt.
Verwijderd
Zo. Een vriend van mij heeft een 20 GB hdd geformatteerd met de opdracht: format C: /q Is die nog te recoveren? Want de 60gb hdd die deze 20gb hdd heeft vervangen, heeft het plotseling begeven... Is daar een commando voor? Wat doet het uitgevoerde commando precies?
Coolcase vraagt alle mensen die antwoord kunnen geven op de gestelde vragen, zo spoedig mogelijk contact op te nemen via de de GoT!
(het gaat om schoolwerk enzo...)
Coolcase vraagt alle mensen die antwoord kunnen geven op de gestelde vragen, zo spoedig mogelijk contact op te nemen via de de GoT!
offtopic:
JA, een oud topic. Maargoed, een antwoord op mijn vraag kan ik beter verkrijgen door hier even een vraag op te stellen, scheelt weer een nieuw topic. Toch??
JA, een oud topic. Maargoed, een antwoord op mijn vraag kan ik beter verkrijgen door hier even een vraag op te stellen, scheelt weer een nieuw topic. Toch??
Pagina: 1