Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
Ey!! Macarena \o/
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
Nog beter: twee aggressieve dominante mannetjesratten vastbinden aan je muis.
Bedankt voor deze intelligente doch moreel getinte gedachtegang. Bovendien geschreven met weinig taalfouten, hulde! Zelf was ik hier nog niet opgekomen. Ik heb daarom snel je overwegingen genoteerd!RaZ schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:45:
En waarom denk je nu juist dat ze je na 15 minuten uitloggen? Als je die pc 15 minuten niet gebruikt, laat een ander er dan gewoon opkunnen. Daarbij weet ik ook niet hoelang die stick in jouw bezit blijft. Dat nodigt natuurlijk uit dat iemand dat ding er gewoon uit trekt. En als laatste denk ik dat je binnen no-time al je documenten kwijt bent. Als je ingelogt blijft, en het wordt voor een ander vervelend, shift-del en je documenten zijn weg. Als je toch niet achter de pc zit, hoef je ook niet ingelogd te zijn.
Nu 'hoeven' we weer terug naar de vraag Raz:
Vereisten:
-Moet draaien vanaf usb-stick
-Geen installatie noodzakelijk
-Automatisch de muis bewegen
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
Verwijderd
Zoiets word niks voor niks gedaan weetje.
Kan je niet gewoon een contastante ping doen?
dus
ping (ip adres) -t
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 12:55 ]
Dat is heel mooi dat je dat genoteerd hebt. Wat je misschien is ontgaan, behalve dat je documenten dus onveilig zijn, en je USB-stick gejat kan worden.Sir5alL schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:48:
[...]
Bedankt voor deze intelligente doch moreel getinte gedachtegang. Bovendien geschreven met weinig taalfouten, hulde! Zelf was ik hier nog niet opgekomen. Ik heb daarom snel je overwegingen genoteerd!
[..]
Deze 15 minuten inactiviteit is dus het beleid van de school. Het is tevens een stuk beveiliging. Hier op het is het niet toegestaan om te vragen en het antwoorden op vragen die te maken hebben met het passeren van beveiligingen.
Tot dusver mijn intelligente en morele gedachtegang
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Je kan natuuurlijk een simpel apparaatje maken dat je onder de muis plaatst en automatisch iedere 10 minuten beweegt, het hoeft alleen maar een klein tikje te geven (trilling van je mobieltje).
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 15:27 ]
Vouw een stukje papier dusdanig dat je het in het toetsenbord tussen de CTRL-toets en de rand van het toetsenbord past. Het papier moet dusdanig dik gevouwen worden, dat als je het papiertje geplaatst hebt, en de CTRL-toets indrukt, deze ingedrukt blijf, en je blijft op deze manier permanent ingelogd.
Mooi. Dan is het duidelijk waarom ik dit sluit.Sir5alL schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:48:
Bedankt voor deze intelligente doch moreel getinte gedachtegang. Bovendien geschreven met weinig taalfouten, hulde! Zelf was ik hier nog niet opgekomen. Ik heb daarom snel je overwegingen genoteerd!
Ga praten met de schoolleiding en met je collega scholieren en leg hen uit waarom jij hier recht op hebt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()