jweettoch,
Op GoT verwachten we dat je een thread op een nette manier behoudt. Alhoewel ik geen flauw idee over het onderwerp heb, kan ik daar niet over oordelen. Echter...
Er bestaat zoiets als een Edit knop. Rechtsboven jouw posts. Het zou erg prettig zijn als je hiervan gebruik zou maken. In plaats daarvan, heb je nu na een minuut of 15 de thread omhoog gebumpt.
En dat geldt al helemaal voor jouw tweede posts. 6 uur later (Het minimum is 24 uur voordat je hier op GoT mag bumpen) maak je een post: "Niemand hier die Magix gebruikt?" Vast wel. Er zitten best veel mensen op GoT. Echter, het is HALF 4, de meeste mensen werken nu. Ik niet, ik heb dus niks beters te doen dan newbies bashen. Het spreekt echter voor zich dat de meeste mensen pas rond 6 uur replies kunnen geven, het is dus ook niet nodig om te gaan bumpen, zo hard gaat het allemaal niet, op het moment.
Trouwens, ik denk dat het slim is om eens te gaan lusiteren, en uit te vinden wat jij fout vindt. Vind je dat er te veel bas in zit, te veel hoog, zitten er klikjes in? Probeer die dan te verhelpen door simpelweg te experimenteren. Immers is het alleen maar smaak waar je het over hebt, je moet zelf ontdekken wat jij wilt verbeteren/verhelpen.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me