Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Onhou wel dat Die Pioneer Slot in DVD erg veel lawaai maakt, heb hier een 105S en dat ding stijgt op, raad het niemand aan, slechte ervaring qua geluid.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb een pioneer U02 (ja ja ik weet ut een oude) maar die maakt niet zo gek veel herrie, hij is alleen een beetje traag met initialiseren van cd's/dvd's
Verwijderd
Ach ik heb hem ook, ik vind het wel meevallen hij komt niet boven m'n geluid uitOp woensdag 31 januari 2001 12:57 schreef FrankGuthrie het volgende:
Onhou wel dat Die Pioneer Slot in DVD erg veel lawaai maakt, heb hier een 105S en dat ding stijgt op, raad het niemand aan, slechte ervaring qua geluid.
Ik vind dat ie best gehoord mag worden heb er toch nooit veel last van, heb meestal toch muziek op staan of heb 't geluid van de film :z:z
Dat wordt dus een plex, want die Pioneer (heb ik zelf) is NIET in snelheid te regelen...Op woensdag 31 januari 2001 12:53 schreef Grrrrrene het volgende:
...Die Plextor kan dat wel, dus als die Pioneer dat niet kan ga ik voor de plex.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Ligt eraan wat je wilt..
Je hebt het over een DVD speler en een CD speler..
Als het niet uitmaakt dat je met de CD speler geen DVD's kunt bekijken is het duidelijk: de Plextor..
Vwb. het lawaai...:
De pioneer 105s maakt inderdaad herrie, maar om nou te zeggen dat dat het geluid van een DivX of muziek zou overstemmen is behoorlijk overdreven. Overigens is deze Pioneer bloedjesnel.
Je schrijft:"Als het wel mogelijk is ga ik voor de pioneer (dan maar geen SCSI, mijn IDE aansluitingen zitten vol"
Dit snap ik echt niet.. Je zegt dat je geen IDE aansluitingen meer hebt.... dan kun je toch sowieso de Pioneer niet kopen ?
Mij een raadsel..
Je hebt het over een DVD speler en een CD speler..
Als het niet uitmaakt dat je met de CD speler geen DVD's kunt bekijken is het duidelijk: de Plextor..
Vwb. het lawaai...:
De pioneer 105s maakt inderdaad herrie, maar om nou te zeggen dat dat het geluid van een DivX of muziek zou overstemmen is behoorlijk overdreven. Overigens is deze Pioneer bloedjesnel.
Je schrijft:"Als het wel mogelijk is ga ik voor de pioneer (dan maar geen SCSI, mijn IDE aansluitingen zitten vol"
Dit snap ik echt niet.. Je zegt dat je geen IDE aansluitingen meer hebt.... dan kun je toch sowieso de Pioneer niet kopen ?
Mij een raadsel..
Tja, dat DVD was meer zo van "Goh, voor iets meer heb je een DVD speler, hmmm..." snappie? Het wordt dus een plex, ik hoor het al...
Meteen maar effe bestellen.
Verwijderd
Ik begrijp het nu (geloof ik)..Op woensdag 31 januari 2001 13:12 schreef Grrrrrene het volgende:
Tja, dat DVD was meer zo van "Goh, voor iets meer heb je een DVD speler, hmmm..." snappie? Het wordt dus een plex, ik hoor het al...Meteen maar effe bestellen.
De Plex is een super CD speler, krijg je geen spijt van.(zoals iedere Tweaker met een Plextor zal beamen).
Suc6 ermee..
Oh ja, dat van "dan maar geen SCSI, mijn IDE aansluitingen zitten vol", daarmee bedoelde ik dat ik dan mijn CDROM wisselaar er maar uit moest gooien en in mijn server moest gooien, wat ik in de toekomst toch al van plan was... That's all
Pagina: 1