Toon posts:

FTP: image map niet bereikbaar (timeout)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Voor m'n werk moet ik een website bijhouden via de FTP. Het werkt prima tot ik de image map nodig heb. Die is via de FTP niet toegankelijk, want ik krijg dan een timeout. De connectie blijft dan wel in stand. Ik kan de imagemap alleen bereiken via de webclient van het hostingbedrijf (KiXtart).

Kan het liggen aan de instellingen van CuteFTP? Dat ik de connectie anders moet instellen om alles te kunnen laten werken? Of moet dit bij KiXtart liggen (ze hebben al geen goede naam als het om kwaliteit)?

Een work-around oplossing heb ik wel voor de hand, maar dat zou niet moeten zijn. Als ik namelijk een nieuwe map aanmaak en daar vanuit de backup vervolgens die afbeeldingen instop doet ie het wel. Dan verwijder ik via de webclient de image map die het niet doet, en rename ik die andere map met de afbeeldingen. Maar nogmaals...het hoort natuurlijk gewoon niet zo...

Alvast bedankt!

MeanRat

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 09:24 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 21:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

timeout even aanpassen ? Waarschijnlijk duurt het te lang om te listen ivm grote van de dir.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:49
copieer eens een stukje uit de log van CuteFTP waar je die map opent, mss staan de permissies niet helemaal goed voor die map?

Verwijderd

Topicstarter
Timeout aanpassen is een goed idee, echter, het duurt een minuut voordat die timeout verschijnt. En zojuist heb ik mijn post aangepast waarin ik uitleg hoe ik het hele probleem kan omzeilen door vanuit de backup een nieuwe imagemap aan te maken. Het is dezelfde grootte, en die is dan wel bereikbaar. Maar na een tijdje ook niet meer.

De log is hier:

STATUS:> [24-10-2006 9:25:59] Connecting FTP data socket... 195.140.240.100:5465...
[24-10-2006 9:25:59] 125 Data connection already open; Transfer starting.
ERROR:> [24-10-2006 9:27:01] Timeout (60000 ms) occurred on receiving data from the server.
[24-10-2006 9:27:02] 226 Transfer complete.