Telkens als ik een map wil laden blijft deze na ongeveer 40% hangen! Ik had dit probleem al met de demo en nu dus ook met de volledige versie! leuk! Als ik 50€ ergens voor afdok zou ik wel graag spelen en niet op een laadscherm liggen turen. Iemand enig idee?
eh... Nee kan ook niet met zulk weinig details..
Wat voor computer heb je. SPECS
HD ruimte vrij...
wat heb je zelf gedaan.. Dit is geen pleur je vraag maar neer en wij doen de rest... Zoek zelf ook maar eens watop
Note zal wel een slotje krijgen
Wat voor computer heb je. SPECS
HD ruimte vrij...
wat heb je zelf gedaan.. Dit is geen pleur je vraag maar neer en wij doen de rest... Zoek zelf ook maar eens watop
Note zal wel een slotje krijgen
Dit is mijn ogen geen hardware probleem maar een software probleem. maar goed...
Ik heb 160gig ruimte vrij.
Amd X2 4400+
Ati Radeon X850 pro
2GB RAM
MSI K8 NEO4 SLI PLATINUM EDITION
dus... ik start bf2142, ik laad een map, hij laadt tot ongeveer 40% en stopt dan. Als ik op ESC duw komt erop, bronnen worden ontladen. Dit duurt echter een eeuwigheid en ALT+F4 is dan ook de enige uitweg. Ik had dit probleem al met de demo en nu dus ook met het full-game. Ik zat te denke aan één of ander port forwarding probleem maar het leek mij onwaarschijnlijk aangezien dat volgens mij niet veel met de map heeft te maken. Tevens als ik de poorten opzoek voor bf2142 krijg ik een lijst die een kilometer lang is en het leek mij niet zo veilig al die poorten op men router te forwarden.
Excuses voor korte startpost in elk geval. Als je geirriteerd bent over probleem wil je dat het nogal snel opgelost raakt.
Ik heb 160gig ruimte vrij.
Amd X2 4400+
Ati Radeon X850 pro
2GB RAM
MSI K8 NEO4 SLI PLATINUM EDITION
dus... ik start bf2142, ik laad een map, hij laadt tot ongeveer 40% en stopt dan. Als ik op ESC duw komt erop, bronnen worden ontladen. Dit duurt echter een eeuwigheid en ALT+F4 is dan ook de enige uitweg. Ik had dit probleem al met de demo en nu dus ook met het full-game. Ik zat te denke aan één of ander port forwarding probleem maar het leek mij onwaarschijnlijk aangezien dat volgens mij niet veel met de map heeft te maken. Tevens als ik de poorten opzoek voor bf2142 krijg ik een lijst die een kilometer lang is en het leek mij niet zo veilig al die poorten op men router te forwarden.
Excuses voor korte startpost in elk geval. Als je geirriteerd bent over probleem wil je dat het nogal snel opgelost raakt.
wees eens sportief en laat het spel gewoon laden... Ga wat anders doen... enzo en kom dan later terug. Kijk dan of alles nog gelladen is. (de eerste keers moet ie nl je cache maken / Shadows enzo
inderdaad de eerste keer laden duurt best lang ongeveer 5 minuten dus wacht is een keer mischien doet hij het dan wel.Stronkie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:01:
wees eens sportief en laat het spel gewoon laden... Ga wat anders doen... enzo en kom dan later terug. Kijk dan of alles nog gelladen is. (de eerste keers moet ie nl je cache maken / Shadows enzo
Je hebt het nu over dat shader optimizing gebeuren. Dit was ook al bij deeltje 2. Elke keer wanneer jij ook maar iets aan de grafische instellingen veranderd (en de eerste keer) zal het de shaders optimaliseren. Dit vond ik zelf deze keer ook wel irritant lang duren. Maar ja, als het goed is is dat maar 1 keertje en daarna laadt hij gewoon behoorlijk snel. Als je goed leest staat dat trouwens ook gewoon boven het laadbalkje
.
*UPDATE* na eeuwen zoeken heb ik het dus eindelijk gevonden! Het heeft dus niets te maken met "sportief zijn en ff laten laden"...
De oorzaak van de enorme vertraging ligt aan bitdefender. Deze scant elke shaderfile tijdens het laden en dat zijn er enorm veel. De oplossing is simpelweg het virus shield tijdelijk uitschakelen.
Laadtijd ging bij mij van 6 minuten naar 20 seconden.
Veel plezier.
PS: dit probleem geldt zowel voor battlefield 2 als battlefield 2142
De oorzaak van de enorme vertraging ligt aan bitdefender. Deze scant elke shaderfile tijdens het laden en dat zijn er enorm veel. De oplossing is simpelweg het virus shield tijdelijk uitschakelen.
Laadtijd ging bij mij van 6 minuten naar 20 seconden.
Veel plezier.
PS: dit probleem geldt zowel voor battlefield 2 als battlefield 2142
Pagina: 1