Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

botmetka/botmetkasecond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom je daarvan af?? krijg telkens mailtjes daarmee via mijn website via het bestelformulier

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 20:26

Oof

Dit moet de korste topic start ooit zijn.

Mailtje daarmee via mijn website? Bedoel je spam of.....?
Als je meer informatie geeft kan Got je helpen anders word het niks denk ik.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Oof schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 01:15:
Dit moet de korste topic start ooit zijn.
neej er is nog zo'n zelfde kort topic: botmetka en botmetkasecond

dat record was er al 8 minuten eerder ;) dubbelposten wordt hier niet echt gewaardeerd Jongeman, evenals een weinig inhoudende openingspost. lees dit eens:

Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart

Aunt bunny is coming to get me!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 20:26

Oof

iH8 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 01:20:
[...]

neej er is nog zo'n zelfde kort topic: botmetka en botmetkasecond

dat record was er al 8 minuten eerder ;) dubbelposten wordt hier niet echt gewaardeerd Jongeman, evenals een weinig inhoudende openingspost. lees dit eens:

Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart
Goed bezig. _/-\o_ Erg scherp voor dit tijdstip 8)
Zover ik heb kunnen vinden is het een webcast. Mogelijk uit Tibet 8)7
Of iets van een gastenboek. Wel een hele gave site gevonden.

Jeannette's Stek. botmetkasecond
Met zorg en liefde samengestelde website van oma Jeannette Groeneweg. Veel lekkere recepten, goede links over oa gezondheid en een dagelijks weblog.

[ Voor 24% gewijzigd door Oof op 24-10-2006 01:32 ]

Verwijderd

botmetkasecond is een nogal vervelende spambot die op fora, weblogs en formulieren van websites in de invulvelden het woord 'botmetkasecond' achterlaat. Ik heb er ook last van. Je blijft die reacties krijgen, soms wel drie of 5 maal per dag en het is natuurlijk ondoenlijk ommail uit je eigen mailforms uit te schakelen of als spam aan te merken.

Ik heb de urls in de gaten gehouden via the RIPE Whois server, en die verwijzen naar Javad Karimi Radpoor, maar daar schiet je ook niet heel veel mee op. Staat me bij dat dit een Indiase IT-er is die zijn diensten aanbiedt aan europeanen. Zijn emailadres staat erbij, maar ja...

Botmetkasecond is ook Warez die verwijst naar http://www.usenext.com/index.cfm?TD=382363

Via google kom je het woord ook veelvuldig tegen omdat het op honderden, veelal inactieve, guestbooks, fora en blogs is gespammed.

Tot zover Botmetkasecond.