Toon posts:

Videostream opnemen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets opgenomen (gtst aflevering) via de website maxx-xs.nl . Nu wil ik dit graag op men harde schijf krijgen (volgens mij is het illegaal, maar verkoop het niet door puur voor eigen gebruik om het nog een keer weer te zien en vind een dvd recorder op dit moment nog te duur). Nu heb ik via verschillende programma's proberen het op te nemen zoals bijv. SnagIt. Maar als ik snagit het laat opnemen en snagit laat stoppen met opnemen of ik laat de stream stoppen dan komt er alleen een screenshot van het scherm en als ik het af laat spelen via de desktop WMP dan komt er alleen dat screenshot maar wel het geluid van de hele scene.

Hoe kan ik nou opnemen zodat ik beeld en geluid samen krijg via maxx-xs.nl?

AUB help mij ben radeloooooooooooooooossss.... :'(

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-07 06:50
Ik wist niet dat SnagIt een optie had om streaming video op te nemen overigens, maar probeer WM Recorder eens?

Werkt bij mij perfect.

Dacht dat SnagIt alleen een screenshot nam en geen streaming opnam.

[ Voor 16% gewijzigd door usgaap op 23-10-2006 23:07 . Reden: toeveoging ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, WM Recorder heb ik ook al geprobeerd maar er staat geen link bij en heb het via firefox geprobeerd om achter de link te komen maar daar reageert hij ook niet op.

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-07 06:50
WM Recorder kun je downloaden door je email-adres te mailen waarna je een reg-code krijgt voor 10 minuten. Registreren en ophalen doe je hier.

Verder zou je hier kunnen kijken naar overige software, betaald of onbetaald.

Of de site van WM Recorder het doet in FF weet ik niet, ik surf met IE7.0. Hier doet-ie het prima.

Edit; excuus registreren hoeft niet ;)

Edit 2, dit is de rechtstreekse link voor de download via download.com

[ Voor 17% gewijzigd door usgaap op 23-10-2006 23:22 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een stream opnemen kan meestal wel met Cocsoft Streamdown. Maar dan moet je wel de url weten van de stream.

Op een filmpje in mediaplayer te capturen met programma's zoals Snagit, moet je overlay/hardware accelleration uitzetten.