Atlas wordt Ajax.NET

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Heren, ik zou graag willen weten waarom een door mij gemeld nieuwsfeit niet alszodanig op de website verschenen is. Ik ben namelijk in de veronderstelling dat dit een belangrijk bericht is, gezien de geschienis met betrekking tot "ATLAS" postings. Graag zou ik dan ook de reden willen weten waarom dit niet gemeld is, aangezien ik van mening ben dat er veel programmeurs (of zelfs sales-achtige mensen) dienen te weten dat Atlas geen Atlas meer heet :)

Enfin, genoeg gezeverd... Hieronder een lijstje van nieuwspostings mbt Atlas, vandaar mijn bovengenoemde opmerking.
12-09-2006: Microsoft weidt uit over Ajax-plannen
15-06-2006: Ajax-tool Atlas besproken tijdens TechEd 2006
19-05-2006: Microsoft opent 'community development'-site
17-04-2006: Nieuwe preview Microsofts Ajax-ontwikkelomgeving Atlas

Hieronder nogmaals de link naar het originele artikel; ASP.NET AJAX Beta 1 Released

Sorry als dit bericht misplaatst is..

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De naamswijziging is, als ik dat blog even snel doorkijk, van 11 september. Nou weet ik niet wanneer jouw submit is gedaan, maar als dat in de afgelopen dagen is geweest was je simpelweg een maand te laat. We streven naar volledigheid, maar we gaan geen berichten van een maand oud publiceren. Simple comme ca :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Oke, dan zal ik weer een melding doen als beta 2 of rc1 uitgekomen is :p

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Daarnaast wil ik even op de laatste alinea van nieuws: Microsoft weidt uit over Ajax-plannen wijzen. Het nieuws 'Atlas wordt Ajax.net' dat jij als 'nieuw' submit en van 11 september dateert, is namelijk al behandeld in de laatste posting die jij citeert in je topicstart, dus ik snap niet goed wat we er nu nog bij zouden moeten gemeld hebben volgens jou?
Met het volwassen worden van het product, is men bij Microsoft ook over de definitieve naamgeving gaan nadenken. Deze zal namelijk niet 'Atlas' luiden. De scriptbibliotheek die tot nu toe als Atlas door het leven gaat, zal in drie onderdelen gesplitst worden. De clientside javascriptbibliotheek zal onder de noemer 'Microsoft AJAX Library' aangeboden worden en zal volgens het bedrijf met elke browser compatibel zijn. De benaming 'ASP.NET 2.0 AJAX Extension' zal gebruikt worden voor de serverside 'Atlas'-functionaliteit. De tag prefix voor deze toepassing zal dan ook veranderen van <atlas:> naar <asp:>. De 'ASP.NET AJAX Control Toolkit' ten slotte zal gebruikt worden voor een verzameling gratis controls en componenten waarvan de broncode beschikbaar zal zijn in het 'shared source'-programma.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Oke, true, maar de reden "dan is het geen nieuws meer" gaat niet echt op, aangezien jullie zojuist een bericht van een week oud hebben geplaatst. En zelfs Webwereld is de originele bron niet, dus het kan zelfs nog ouder zijn. http://www.webwereld.nl/articles/43383/FBI

Maar goed, point taken, ik zal wat meer opletten

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Je snapt zelf ook wel dat het feit dat we ons eens kunnen vergissen en daardoor een oud nieuwsje toch nog plaatsen. Dat moet echter niet ons streefdoel zijn.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Natuurlijk snap ik dat, was ff pissed op .NET cursus toenstraks.. :p

Ik zag de naamsverandering van Atlas op Ajaxian.com, die het gisteren postte. Vandaar dat ik dacht dat het "nieuws" was. Ik had niet naar de datum bij het bronartikel gekeken..
Pagina: 1