[mediaplayer] Hoe de minispeler instellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
EDIT: Topictitel moet zijn: [mediaplayer]Hoe de minispeler instellen?

Na een jaar of wat hier op het forum anoniem hebben rondgehangen, heb ik mezelf eindelijk maar eens geregistreerd :) zodat ik zelf ook wat vragen kan stellen..

Inleidend verhaal:
Ik heb laatst Windows Media Player 11 geïnstalleerd en ik drukte een keer op minimaliseren, dan krijg je zo'n pop-up over die mini-speler.. Nu heb ik dat dus fout gedaan, door op in te stellen dat ik die mini-player niet wil.. Waardoor, wanneer ik op minimaliseren druk, ik gewoon zo'n balkje krijg waarin staat Windows Media Player. Maar ik wil gewoon die mini-speler zodat ik gewoon in de taakbalk volgend nummer enzo kan kiezen..

Mijn vraag: Hoe krijg ik dit weer terug? Ik heb gekeken bij de opties, maar ik kan het niet vinden :?

Alvast bedankt :)

[ Voor 13% gewijzigd door arjen9551 op 23-10-2006 23:01 ]

n.a.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
rechtermuisknop op de taakbalk.. dan ga je naar werkbalken en selecteer dan windows media player
;) :)

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
Jij bent mij held O+

Dank u dank u !

n.a.

Verwijderd

Ik wil dit ook. Ik heb ook alles goed ingesteld, maar zogauw ik WMP 11 minimaliseer crashed explorer.exe en blijf crashen totdat ik wmp afsluit via taakbeheer. Waar kan dit aan liggen.
Heb overal gezocht, maar kan niets vinden.

Alvast bedankt.

Info:
WinXPPro
AMD64 Athlon 3000+
1024MB
en de rest...

Verwijderd

Wat soms helpt is het volgende.
(Ik heb hem uit de Windows Media Newsgroups, subgroup Windows Media Player.)
Ga via Start naar Uitvoeren.
Type vervolgens telkens één van de onderstaande regels en geef Enter.

regsvr32 wmp.dll
regsvr32 wmpdxm.dll
regsvr32 wmpband.dll
regsvr32 wmpshell.dll
regsvr32 wmpasf.dll
regsvr32 jscript.dll

Het is mogelijk dat wmpband.dll niet wordt gevonden, dat is niet erg. Als de andere regels wel succesvol zijn geregistreerd, herstart de PC en probeer WMP11 te minimaliseren. Lukt het nu wel?