[XP] icons van favorieten zijn van slag *

Pagina: 1
Acties:

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-02 18:12
Ik heb van de week opnieuw XP geinstalleerd maar sindsdien heb ik dus niet meer de explorer iconen voor mijn favoriete links staan maar van die witte vierkantje blokjes met een rood en blauw stipje erin. :(

Wat zijn dit eigenlijk? En nog veel belangrijker... hoe kom ik ervan af en krijg ik weer die blauwe E ervoor?

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-03 09:54
Staat er in de titelbalk ook een bedrijfsnaam? Want het lijkt erop dat je een IE van een ander bedrijf hebt geïnstalleerd, bijv. van Packard Bell of Chello (die heeft iig een blauw stipje in 't midden) ...

lama verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door lennartkocken op 23-10-2006 23:05 ]

Verwijderd

zou je eerst even normaal nederlands willen praten en een screenshot willen posten want zo begrijp ik er dus niets van.

edit: k denk dat ik al snap wat je bedoelt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 23:09 ]

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-03 15:17

L01

In tweakUI van Microsoft zit een optie op icoontjes te herstellen.
Probeer die eens.

google -> tweakUI -> zoeken -> etc je kent het wel ;)
Je hebt geluk , ben in een goed bui, hier de link http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx

[ Voor 31% gewijzigd door L01 op 23-10-2006 23:10 ]

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Noob issue
offtopic:
Ik pas je titel even aan. Probeer voortaan even een topictitel te bedenken waar iets van het discussieonderwerp uit blijkt. Ook zou je opgevallen zij als je even had rondgekeken op het forum, dat elke titel een aanduiding voor het OS bevat ;)
Bovenstaande moet al antwoord zijn, maar het is zoals je weet ook de bedoeling om zelf wat dingen te proberen / uit te zoeken voor je een topic opent. N00bs (="weet het niet, wil het ook niet leren") horen niet thuis op het forum, newbies (="weet het niet, leer graag") wel.
Kortom: check de volgende keer even de 'sticky'topics bovenaan het subforum, zoals in dit geval Windows Clients - Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)