RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Heb precies hetzelfde gehad met dezelfde kaart die ik een maand of 5 eerder bij Salland had gekocht. Regelmatig geen beeld totdat hij helemaal overleden was. Ik vond/vind hem ook wel erg heet worden, te heet als je het mij vraagt.
Ding vervolgens ge RMA'd en kon van Salland een nieuwe krijgen die ze toen hadden besteld. Later zag ik dat de kaart niet meer in de prijslijst voorkwam en toen heb ik gevraagd of ik een X1950Pro kon krijgen met geringe bijbetaling. Dat was goed, alleen zijn die kaarten ook nog slecht leverbaar zodat ik nu tijdelijk met een X300 draai op mijn 24" met 1920x1200
Ding vervolgens ge RMA'd en kon van Salland een nieuwe krijgen die ze toen hadden besteld. Later zag ik dat de kaart niet meer in de prijslijst voorkwam en toen heb ik gevraagd of ik een X1950Pro kon krijgen met geringe bijbetaling. Dat was goed, alleen zijn die kaarten ook nog slecht leverbaar zodat ik nu tijdelijk met een X300 draai op mijn 24" met 1920x1200
Hm, ik ga maar eens een andere kaart zoeken denk ik
dank voor de reactie
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Verwijderd
je met atitool kun je de temperatuur uitlezen, misschien handig, dan kun je zien of het komt door oververhitting, mijn ervaring met passieve Asus videokaarten is dat je wel genoeg airflow in je kast moet hebben (intake fan)