Toon posts:

Firefox 3 Alpha!

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://ftp.mozilla.org/pu...fox/nightly/latest-trunk/

Niet zo slim om op de publieke FTP te laten slingeren, maar dit is toch echt een alpha van Firefox 3, Codename is Minefield. Hij doet het, maar rendert wel heel traag. Let op: De download gaat echt rete traag, dus neem er even de tijd voor ;)

"Waar surf jij mee?"
- Firefox 2, die is net uit!
"Haha, sukkel, ik surf al met Firefox 3, stomme bejaarde!" :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 22:10 ]

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 21:03
Nu al een alpha van v3?

Ik hou het nog wel even bij v2, maar ik zal deze ook eens een keertje gaan proberen :)

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ben ik ondertussen ook wel benieuwd naar Thunderbird 2 of 3 :9

on-topic: Ik realiseerde me eigelijk niet dat hier al zo voorruit aan gewerkt word. Is dit bij meerdere software huizen zo ? Ervaring iemand :>

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik eens een keer wat te hebben.. Maar alsnog, ik maak er wel een gewoon topic over :)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

Reinier

\o/

Groot nieuws ;)
Ik gebruik hem al een tijdje, hij is gewoon te downloaden. Doet het overigens prima, ik merk niet dat hij langzaam rendert.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dat maakt volgens sommige firefox nu zo interresant, je mag meehelpen aan het vinden van bugs/testen ervan ;)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-07 07:24

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Uhm, Bon Echo is de code naam voor firefox 2, en wat jij hier laat zien is een alpha versie van firefox 2, die inmiddels dus al Final is. Heeft niks van doen met wat de TS noemde.

En dat mozilla zogenaamde nightly builds beschikbaar stelt van in dit geval versie 3 van deze browser is ook niks nieuws. Dat zijn gewoon de meest recente ontwikkel versies waar op dit moment aan gewerkt wordt.

Zoals al gezegd is dat juist het hele idee van dit (en andere) opensource project. In een vroeg stadium veel mensen laten testen en helpen met het verbeteren van het product.

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 23-10-2006 22:26 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Het is geweldig! d:)b

Daarbij had dit beter in [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X gepast. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.