Toon posts:

installeren samsung YP-Z5 mp3speler lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik krijg het niet voor elkaar om de software van mn nieuwe mp3 speler, een samsung YP-Z5QW draaiend te krijgen. ik gebruik windows xp home, v5.1 sp2. de speler moet worden aangesloten op een usb2, die ik ook heb.
de computer herkent wel nieuwe hardware, maar de wizard nieuwe hardware installeren kan de software niet vinden.

wat ik al geprobeerd heb:
- de installatie cd nog een keer draaien (de mp3 speler werkt met media player 10, dit programma staat ook op de cd en had ik al geinstalleerd op mn computer. heb nog een keer de nieuwste versie van internet gehaald, werkte niet)
- drivers gezocht op de site van samsung (waren alleen drivers voor niet xp besturing)
- computer opnieuw opgestart, zowel met als zonder aangesloten mp3speler
- automatisch op internet en op de cd software laten zoeken met de wizard hardware installeren
- terug naar een vorig systeemherstelpunt
- bij apparaatbeheer de speler verwijderen. daarna 'ziet' de computer wel nieuwe hardware, maar kan alsnog de software niet vinden.

wat vreemd is dat ook mn camera (ook via usb) niet meer herkend wordt door de verkenner, maar met de software die erbij zat zijn de foto's wel te downloaden...

ik om er met mijn anti-computer-kennis echt niet uit
wie kan mij helpen?
gr rianne