Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

laptopwarenhuis

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• karno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05-2022
hoi,ik ben van plan een nieuwe gamelaptop te bestellen bij http://www.laptopwarenhuis.nl
met de volgende config:

Processoren Intel CORE 2 DUO [Centrino] T7200 (2000MHz, 4MB cache, FSB667, 64-/32-bit EM64T) FCPGA6
Intern geheugen 2x 1024MB PC-5300 DDR-2 SO-DIMM Module
Hardeschijven 100GB 5400RPM 2.5" SATA Notebook Hardeschijf
Optical drive Mitracom DVD±RW Dual Layer drive
Netwerk Intel PRO/Wireless 3945ABG LAN MiniPCI adapter
Uitbreidingen 1.3 MP Video Camera module
Uitbreidingen Geschikte draagtas *gratis*
Videokaart(en) nVidia GeForce Go 7950GTX 512MB PCI-Express 16x
Assemblage en testen Assemblage en 24-uurs burn-in test van core system + installatie en basis-configuratie evt. operating system

deze laptop kost € 2059,50
nu wil dit bedrijf vooruit alles aanbetaald hebben,maar na telefonich contact hoef ik nog maar de helft
aan te betalen.ik bood aan € 200,00 over te maken en de rest contant bij aflevering,maar dat wilden zij ook niet accepteren.
ik maak liever geen ruim € 1000,00 over naar een bedrijf wat ik verder niet ken,en waar ik ook geen verdere info over kan vinden.
mijn vraag is dan ook :
wie kent dit bedrijf of heeft hier verdere info over.de prijs is super,maar ik wil niet getild worden voor ruim € 1000,00
alvast bedankt

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm 'zaken kopen'.

Dit topic is gesloten.