Toon posts:

Irritante sneltoetsen met XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen heb ik de mogelijkheid om met windows xp :
  • alt - muziek aan en uit te doen
  • linker shift - opent mijn rekenmachine
  • rechter shift- opent een zoekscherm
het gaat dus niet om combinaties, de knop zelf is voldoende om de activiteit uit te voeren.
Je wil niet weten hoe irritant het is om na een 10 minuten werk erachter te komen dat je 30 zoekschermen en 20 rekenmachines open hebt staan...

Ik heb al systeemherstel uitgevoerd tot op een maand terug (voor het probleem aanwezig was). Verder heb ik me (vreemde) drivers de-installed en her-installed.

Ik kom er echt niet uit... heeft iemand ervaringen met dit probleem of een mogelijke oplossing? Geen format, dank je.

Bedankt voor de tijd en moeite!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 20:52 ]

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 15:15

Neerio

bezorgt ook bij regen

wat je zou kunnen proberen is
naar de eigenschappen van de rekenmachine te gaan en dan kijken of daar een sneltoets staat

HDD 6320 is LIeeev

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^ En er zijn tooltjes die met mobo/toetsenbord/oid worden meegeleverd die dit doen. Loop even al je tools in je systemtray langs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt fjk ,maar dat heb ik dus ook al gedaan, staat niks vreemds meer tussen...

Verwijderd

Tweak UI/Explorer/Command Keys/ :)

Verwijderd

Laptop? Fn toetsen mss gelockt?

Verwijderd

Topicstarter
tis geen laptop,

drivers herinstalled
toetsenbord meerdere malen unplugged
tweak ui geinstalleerd en de sneltoetsen voor zoekscherm, rekenmachine en mute sound uitgezet,

klein succes geboekt! de rekenmachine is verleden tijd!! maar de rest is nogsteeds intact, tot mijn ergenis... Nog andere ideeën

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:49
Kijk eens welke applicaties er via de Startup groep en via HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run opgestart worden. Waarschijnlijk zit daar iets tussen dat dit regelt.

Je kunt ook autoruns van Sysinternals even proberen..
Pagina: 1