[SBS 2003] Exchange gedeelde agenda rechten/instellingen

Pagina: 1
Acties:

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 15:03
Goed ik heb hier een 5-tal client pc's staan, deze werknemers mogen allemaal bij elkaar in de agenda's en hebben ook allemaal de zelfde rechten enzo.

Nu komt het 2 agenda krijg ik niet toegevoegd, krijg de error:

"Kan de agenda niet vinden"

terwijl op de pc zelf de agenda prima werkt, en ook via OWA werkt de agenda uitstekend. Ik denk dat het een lokaal iets is want de rechten van de gebruikers zijn op NTFS en op exchange nivo helemaal gelijk.

Als ik doe "mijn agenda delen" werkt het trouwens wel maar het is makkelijker via "AD computers en gebruikers" en dan exchange advanced - mailbox rights. Zo werkt het bij die andere agenda's allemaal prima (anders moet ik lokaal steeds de agenda sharen nu is dat met 5 pc's niet zo erg maar als het er veel meer worden wel). Heb gewoon domeingebruikers toegevoegd en voldoende rechten gegeven.

Iemand enige idee? Hoe dat het een beetje duidelijk verhaal is zo.

Outlook versie is 2003, en exchange versie is 6.5 (met sp2).

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

met welke agenda's heb je problemen?

zijn dit 2 users waarvan de rechten via outlook zijn ingesteld?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoe geef je ntfsrechten over een niet ntfs-filesystem (exifs) :? ;)

Probeer je misschien als administrator een mailbox van een niet-administrator te openen ofzo?
En wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat komt er in de eventlogs voorbij? Er mist wat info hier.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 15:03
sanfranjake schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:07:
Hoe geef je ntfsrechten over een niet ntfs-filesystem (exifs) :? ;)

Probeer je misschien als administrator een mailbox van een niet-administrator te openen ofzo?
En wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat komt er in de eventlogs voorbij? Er mist wat info hier.
De 2 agenda's die ik niet opkrijg zijn inderdaad agenda's van domeinadministrators. Maar het vreemde is dat de normale gebruikers deze agenda's wel gewoon kunnen toevoegen. (uiteraard moet ik dan wel de groep gebruikers toevoegen bij Exchange advanced.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5