Zeer vreemde toestanden hier. Op deze pc zijn twee user accounts (beide administrators) en nu was plotseling de achtergrond van het ene account weg (achtergrond was helemaal blauw) en was het startmenu veranderd naar die nieuwe XP-stijl met twee kolommen (stond dus eerst op "classic start menu"). Het andere account heeft daar geen last van. Het vreemde is ook dat in het aangedane account geen enkele verandering kan worden gemaakt, of beter gezegd behouden blijft. Je kan bijv. wel een andere achtergrond kiezen maar als je op 'apply' of 'ok' drukt verandert de achtergrond gewoon niet. Zelfde bij de folder opties en andere instellingen. Ook kan ik geen nieuw .txt bestandje maken (rechtermuisknop op desktop --> new --> staat alleen maar 'folder' en 'shortcut')
Ik heb even geprobeerd een nieuw account aan te maken en daar vond ik een belangrijke aanwijzing. Ik kreeg namelijk bij het eerste aanmelden de melding: “De functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.” Deze melding verschijnt ook als ik een programma zoals Word opstart. Edit: kom er net achter dat dit dus in alle accounts gebeurt.. het is overigens een error 1706.
Echt te vreemd. Iets wat er misschien mee te maken heeft; eerder vandaag wou ik even civilization 4 gaan spelen en toen bleek er ineens een directx bestandje weg te zijn. Die ik heb gedownload en in de windows/system map geplaatst, wat het probleem oplostte.
Iemand een idee?
Ik heb even geprobeerd een nieuw account aan te maken en daar vond ik een belangrijke aanwijzing. Ik kreeg namelijk bij het eerste aanmelden de melding: “De functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.” Deze melding verschijnt ook als ik een programma zoals Word opstart. Edit: kom er net achter dat dit dus in alle accounts gebeurt.. het is overigens een error 1706.
Echt te vreemd. Iets wat er misschien mee te maken heeft; eerder vandaag wou ik even civilization 4 gaan spelen en toen bleek er ineens een directx bestandje weg te zijn. Die ik heb gedownload en in de windows/system map geplaatst, wat het probleem oplostte.
Iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 20:20 ]