Toon posts:

IMPORT GAMES US PC GAME

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken om het spel Company Of Heroes te importeren vanuit de US , kost namelijk maar 35 euro, nu heb ik even gezocht maar kom ik allemaal verhalen tegen over beveiligingen etc.

Mijn vraag is simpel kan ik een import game die voor de US markt is ook op mijn DVD
installeren, of loopt hij dan te zeuren over regio problemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:31
Kan je gewoon installeren, regiocodes zijn alleen met films ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het gaat om een dataDVD heb je geen last van regiocodes hoor, die zitten alleen ingebouwd op videoDVDs.
Dus ik zou verder niet weten wat voor beveiliging het nog meer zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 20:42
Is het het wel waard dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal gewoon lukken, er is alleen een verschil als het om een spel gaat wat op een console wordt gespeeld (dus niet op de pc). Maar waarom uit de VS laten komen... Je bent wss even duur uit als de verzendkosten erbij zijn opgeteld. Dit lijkt mij een betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
playasia - geen verzendkosten en spel is maar 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat een brakke topic titel trouwens, deze zou zo tussen de spam in m'n inbox kunnen staan.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK heb het zo brak gedaan omdat ik op deze woorden niets kon vinden in de topics, dus
ik hoop dat toekomstige gebruikers van dit forum het dan wel makkelijker kunnen vinden,
meestal vind ik hetgeen wat ik wil weten wel via dit forum. dus forum is OK _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het antwoord lijkt me duidelijk. Omdat de titel van het topic zo ontzettend brak is, doe ik het topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.