Toon posts:

Meerdere Problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, eerste post hier op dit forum.

Ik heb meerdere problemen met mijn PC, daar gaatie dan:

Ik heb last van een trage reactie van de muis en keyboard in games.
Dit houdt in dat als ik bijvoorbeeld op de W druk in Gothic III, voor vooruit lopen, en ik laat de W los hij nog gewoon een seconde vooruit blijft lopen!

2e: De computer 'freezed' vaak, ik start een klein progje op zoals CCleaner en hij freezed, dan kan ik alleen de Windows knop gebruiken om het Start menu te openen, en Ctrl-Alt-Delete om Task Manager te openen.

3e: Is een probleem met muis en keyboard; Als ik dubbelklick op een map dan krijg ik de Properties te zien, en ook als ik 1 keer klik op de map, en dan op een andere klik worden ze allebei geselecteerd. De linker muisknop staat gewoon als Primary en de rechter als secondary.
Dan nu wat bij drie hoort met m'n keyboard: keyboard shortcuts werken niet. als ik zoals nu typ dan kan ik niet met de pijltjes door de tekst verplaatsen, delete werkt niet om tekst te verwijderen en als ik op backspace druk dan gaatie een pagina terug.
Ook is er nog iets met de extra toetsen op de G15, als ik op een van de G toetsen druk, freezed me pc , als ik op bijv. play of stop druk freezed met pc ook.

Het gekke is dat ik nog geeneens een week terug system format heb gedaan, en gewoon ale updates voor windows geinstalleerd en niks anders dan een andere keer, maar toch is me systeem helemaal gef*cked

Heb de nieuwste DirectX
Het systeem is niet overgeclocked en word niet te heet.
Mijn keyboard en muis zijn allebei met snoer, goede driver voor de usb poorten, drivers voor de muis en ook voor et keyboard.
Ook heb ik de nieuwste bios, en drivers voor me CPU. En voor alles wat ik kan bedenken.

Dit is mijn systeem:
AMD 64 3500+
ATi Radeon X1800XL 256 MB
2048 MB RAM
Logitech G15 keyboard
Razer Copperhead muis

Erg Bedankt _/-\o_ , en sorry voor de lange post.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 19:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?! ;(
Dit is zo irritant, die keyboard reactie lag! :(

Bedankt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Binnen 24u schoppen is niet de bedoeling, verder maak je nergens duidelijk dat je een hardwareprobleem zou hebben. Je meldt niet eens welk OS je gebruikt (ja, "windows", maar er zijn meerdere versies, met name al dan niet 64bit) of wat je met drivers doet. Dit klinkt gewoon als probleem op dat vlak. Sluit eerst even softwareproblemen uit, als je een topic in een hardwareforum opent is het minimaal nodig om aan te geven waarom het een hardwareprobleem is :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.