Toon posts:

[BF2142] Crash naar desktop tijdens spelen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de trotse eigenaar van een nieuwe PC en Battlefield 2142. Een perfecte combinatie zou je denken... Het is dan ook redelijk frustrerend als je net lekker aan het gamen bent en je wordt weer terug in Windows gegooid! Het beeld springt op zwart en ik zit zo weer in windows. Geen foutmelding en kan het spel ook gewoon weer opstarten. Ik heb de tips uit andere topics al geprobeerd maar die bieden voor mij helaas geen uitkomst (driver updates, directX, met/zonder patch, enz.)

Mijn specs:
AMD Athlon 64 Processor 3500+ (2.20Ghz)
512MB intern
Geforce 7600 GS

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Titelfix :)

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen met hetzelfde probleem: VOIP uitschakelen!!!
(Bij opties voor het geluid in BF2142)

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 15:14
Het kunnen ook gewoon bugs zijn in het spel, ik denk dat iedereen die bf2 of 2142 speelt dit wel eens meemaakt.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

ook ik heb hier af en toe last van. Tevens heb ik er last van dat als ik het spel afsluit dat het volgende kan gebeuren:

- Spel sluit normaal af
- Spel sluit af maar ik kan niets meer in windows doen. Zie mijn desktop en geen cursor meer
- Spel sluit af maar de muziek blijft een tijdje doorspelen en dan plong geluidje en dan zit ik weer in windows

Sorry van de topic Kaap. Maarja .. We kunnen net zo goed een BF2142 topic maken. De meeste zullen dezelfde fouten wel hebben

Spec's

P4 Prescott 3.2 Ghz
Nvidia 6800 Ultra
2048 Ram
Asus P4P800 E Deluxe

Alle Bf spelen lopen goed en verders geen last van andere games

Verwijderd

Ik heb het zelde bij bf 2 en bf 2142.
Pagina: 1