[Mediaplayer] uitzendinggemist stream werkt brak

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24
Ik kijk regelmatig naar een aflevering van een programma via www.uitzendinggemist.nl
Enkele afleveringen staan er ook in *.rm formaat zodat ik ze met realplayer kan afspelen. Deze laat de stream, gaat afspelen en ondertussen 'download' hij de rest van de video al.

Windows mediaplayer doet iets anders. Wat hij doet weet ik niet, maar het werkt brak. Eerst laad hij de stream, dan gaat hij spelen en bufferen.
Echter na 15 seconden ofzo stopt de video weer en gaatie weer bufferen, etc etc

Ik heb een 8mbit adsl verbinding van de utwente, die gewoon zijn goede snelheid haalt etc. Het lijkt mij dat het probleem in de windows mediaplayer zit.

Ik heb al geprobeerd de buffergrootte aan te passen naar ~20 seconde, maar dat werkt ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• godlike02
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:20
Ik heb ook regelmatig dat hij even blijft hangen al is het zo te horen niet zo erg.
Ik had altijd het idee dat het aan de site zelf lag aangezien het soms wel goed gaat.

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:09
Welke media player heb je, misschien helpt het als je 11 (beta) installeert.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24
godlike02 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:53:
Ik heb ook regelmatig dat hij even blijft hangen al is het zo te horen niet zo erg.
Ik had altijd het idee dat het aan de site zelf lag aangezien het soms wel goed gaat.
Ok, dat hij af en toe wel is blijft hangen is te gegrijpen, maar niet iedere ~20 seconden. Soms na 5, soms na 30, maar nooit langer. En het lijkt me niet dat dat ook normaal is. Ook op tijden dat ik niet verwacht dat er veel kijkers zijn blijftie hangen...

Verwijderd

Ik heb het ook, ligt aan de site. Vooral 's avonds (als veel mensen er gebruik van maken) loopthet niet.
Tip van de maand: gebruik het programma Hidownload, deze download de stream, waarna je hem gewoon lokaal kan afspelen.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:09

The_Scarabial

MTB for life!

ik kijk meestal in de source naar de link van het filmpje soms een *.asf en dan open ik die met bsplayer en dan werkt het perfect :D
Pagina: 1